2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی هدی استواری بازیگر نقش سایه در سریال حکم رشد

بیوگرافی هدی استواری بازیگر نقش سایه در سریال حکم رشد

هدی استواری در سریال حکم رشد نقش سایه را برعهده دارد. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -هدی استواری بازیگر جوانی است که بعد از بازی در سریال نون – خ به خوبی شناخته شد. او در سریال حکم رشد نقش سایه را بازی کرده است. به همین بهانه بیوگرافی او را بخوانید.

هدی استواری بازیگر نقش سایه در سریال حکم رشد

زندگی شخصی هدی استواری

هدی استواری از بازیگران دهه هفتادی است. او شهریورماهی است و در کرمانشاه به دنیا آمده است. استواری در رشته بازیگری درس نخوانده اما تا مقطع دکترا تحصیل مرده و دکترای مدیریت تضمین کیفیت دارد.

 

استواری که به بازیگری بسیار علاقه داشت این کار را از بازی در تئاتر شروع کرد و توانست در چند نمایش مهم به ایفای نقش بپردازد. بازی های او روی صحنه نمایش بسیار به چشم آمد.

هدی استواری بازیگر نقش سایه در سریال حکم رشد

فیلم ها و سریال های هدی استواری

استواری اولین بار در سریال انعکاس‌ به کارگردانی محمد سیحونی بازی کرد. این مجموعه پلیسی که به سفارش ناجا ساخته شد، سریالی اپیزدویک بود که هر بار یک پرونده را روایت می کرد.

 

او همچنین در سال 99 در فیلم کمدی گل سرخ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم بازی کرد. در این فیلم هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، مرحوم علی انصاریان، محمدرضا هدایتی و مریم امیرجلالی حضور داشتند.

 

نقطه عطف زندگی حرفه ای هدی استواری بازی در فصل سوم سریال نون – خ است. اگر این مجموعه را دیده باشید حتما یادتان هست نازنین که شقایق دهقان نقش او را بازی می کرد، اصرار  داشت با آقانوری ازدواج صوری کند. او در فصل سوم دوستی به نام عطا داشت که وکیل اخراج شده از دانشگاه بود. استواری این نقش را برعهده داشت و به خوبی هم آن را بازی کرد.

 

بازی در سریال حکم رشد

نقش سایه در سریال حکم رشد تجربه تازه هدی استواری است. این بانوی هنرمند در همین چند کاری که انجام داده نشان داده بازیگر توانایی است و می تواند به خوبی مخاطب را با خود همراه کند. به نظر می رسد از این به بعد از استواری بیشتر خواهیم شنید و او را در فیلم ها و سریال های بیشتری می بینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.