2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی سریال اسب‌ های کند؛ داستان، بازیگران و تعداد قسمت ها

معرفی سریال اسب‌ های کند؛ داستان، بازیگران و تعداد قسمت ها

سریال اسب های کند مجموعه ای آمریکایی است که پربیننده شده است. اطلاعات کامل درباره آن را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال اسب های کند یکی از مجموعه های آمریکایی تولید سال 2022 است که اپل تی وی آن را پخش می کند. خلاصه داستان و اطلاعات دیگر درباره این سریال در ادامه آمده است.

عکسی از سریال اسب های کند

خلاصه داستان سریال‌ اسب‌ های کند

سریال‌ اسب‌ های کند یک‌ سریال هیجان‌انگیز و ترسناک جاسوسی است که براساس رمانی به همین نام اثر میک هرون ساخته شده است.

 

پس از انجام یک ماموریت ناموفق و شکست خورده تمرینی و آزمایشی، ریور کارترایت مامور‌ام‌ای 5سرویس امنیتی بریتانیا، به خانه اسلو، مکانی مخصوص تنبیه مأموران امنیتی فرستاده می‌شود. نام دیگر این ندامتگاه اسب‌ های کند است. در این مکان کارترایت و سایر کارکنانش ناگزیرند مدت‌های مدید کار طولانی اداری و کاغذ بازی را تحمل کنند.

 

وظایف اعضای این گروه در ندامتگاه اسب‌های کند به بیگاری بیشتر شبیه است تا کار عادی، وضعیت در این ندامتگاه همانگونه خسته و ناامید‌کننده و کسالت‌بار ادامه می‌یابد تا زمانی که خطر بیرونی این ندامتگاه را تهدید می‌کند و وقت خودنمایی و ابراز وجود مأموران خاطی دوباره فرا می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ما سقوط کردیم

 

سریال‌ اسب‌ های کند چند قسمت است

اولین فصل این سریال در 6قسمت ساخته شده و جیمر هاوز این فصل را کارگردانی کرده است. 94درصد از 50منتقد مراجعه‌کننده به روتن تومیتوز نسبت به این سریال نظرشان مثبت بوده است.

عکسی از سریال اسب های کند

بازیگران اصلی

گری اولدمن، جک لودن و کریستین اسکات توماس ازجمله بازیگران اصلی سریال‌ اسب‌ های کند هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.