2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی سریال ما سقوط کردیم؛ خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

معرفی سریال ما سقوط کردیم؛ خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

همه اطلاعاتی را که برای تماشای سریال آمریکایی ما سقوط کردیم باید بدانید در اینجا مرور کنید.

دوات آنلاین -سریال ما سقوط کردیم مجموعه آمریکایی تولید سال 2022 است که مورد توجه قرار گرفته و در ایران نیز وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

عکسی از سریال ما سقوط کردیم

خلاصه داستان سریال ما سقوط کردیم

همشهری نوشت: سریال ما سقوط کردیم ازجمله محبوب‌ترین مینی‌سریال‌های سال 2022است که براساس پادکستی درباره ظهور و سقوط شرکت «وی ورک» که در زمینه ارائه فضای اشتراکی فعالیت می‌کرد و زمانی یکی از ارزشمندترین استارت‌آپ‌های تاریخ با ارزشی بیش از 47میلیارد دلار محسوب می‌شد، ساخته شده و از تاریخ 18مارس سال‌جاری از طریق پلتفرم اینترنتی اپل تی وی نمایش داده شده است.

 

این سریال زندگی افراد خودشیفته‌ای را که ا‌رتباطات‌شان مسیر سقوط این استارت‌آپ را ظرف چند ماه فراهم کرد، به تصویر می‌کشد. البته به‌نظر می‌رسد دلایل دیگری نیز در سقوط این شرکت دخیل باشند که در لابه‌لای داستان این سریال به آن پرداخته می‌شود، ازجمله این دلایل می‌توان به سرمایه‌گذاری بی‌پروای «وی ورک» در تعدادی از شرکت‌های متفاوت مانند استخر موج و تولید مواد و داروهای نیروزا اشاره کرد، از اینجا بود که مشخص شد آنها در مسیر اشتباهی قرار گرفته‌اند. بررسی پرونده‌های این شرکت نشان داد، فقط در شش‌ماهه اول سال 2019، وی ورک 690میلیون دلار ضرر داده است و میزان ضررش در 3سال گذشته به 3میلیارد دلار رسیده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال آمریکایی دختران درخشان

 

سریال ما سقوط کردیم چند قسمت است

این سریال آمریکایی که تینگ کریشنان و گلن فیکارا آن را کارگردانی کرده اند و. از سوی پلتفرم اپل تی وی منتشر شده در 8 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال ما سقوط کردیم

اسامی بازیگران

در سریال ما سقوط کردیم جرد لتو، ان هاتاوی، او تی فگبنل، کایل ماروین، کریکت براون، تئو استاکمن و آمریکای فررا بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.