2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال باخانمان از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال باخانمان از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

سریال باخانمان در چند قسمت ساخته شده است و شبکه آی فیلم چه ساعت هایی آن را پخش و تکرار می کند؟

دوات آنلاین -حتی اگر قبلا سریال باخانمان را دیده اید این مجموعه طنز آنقدر جذاب است که یک بار دیگر به تماشای تمام قسمت های آن از شبکه آی فیلم بنشینید.

 

خلاصه داستان سریال باخانمان

سریال باخانمان داستان یک استاد دانشگاه به نام مسعود است که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر عموی خود، سمانه را دارد؛ اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع این وصلت شده ‌است. در این بین مسعود می فهمد پدرش در واقع پدر اصلی او نیست. بهمین دلیل تلاش می کند خانواده اصلی اش را پیدا کند.

عکسی از سریال باخانمان

سریال باخانمان چند قسمت است

این سریال طنز به کارگردانی رزو نیک نژاد سال 99 در 30 قسمت ساخته و از شبکه 3 پخش شد.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال باخانمان هر روز ساعت 9 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و دو نوبت تکرار نیز دارد که ساعت های 5 بامداد و یک ظهر روز بعد است.

عکسی از سریال باخانمان

بازیگران سریال باخانمان

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیرحسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه‌روز ناصر‌شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیرعلی خانی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و  بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران سریال باخانمان هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.