2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال خوش رکاب چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خوش رکاب چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال طنز خوش رکاب بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش می شود. تعداد قسمت ها، سال تولید و ساعت پخش و تکرار آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال خوش رکاب به کارگردانی علی شاه حاتمی در زمان پخش اصلی بسیار مورد توجه قرار گرفت. این مجموعه طنز توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و فصل دوم آن نیز ساخته شد. اکنون این مجموعه در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

 

خلاصه داستان سریال خوش رکاب

سریال خوش رکاب داستان مردی به نام تقی است که کامیونی دارد و برای امرار معاش با آن کار می‌کند و عزت به عنوان شاگرد راننده، همراه اوست. تقی که عاشق کامیون خود است، نام خوش رکاب را روی آن گذاشته و با وسواس بسیار از آن مراقبت می‌کند. همه‌چیز به همین منوال می‌گذرد تا اینکه به تقی دستور می‌رسد محموله‌ای را به جبهه‌های جنگ انتقال دهد. او که دوست ندارد صدمه‌ای به خوش رکاب وارد شود، سعی می‌کند هر طور شده از رفتن به جبهه شانه خالی کند.

عکسی از سریال خوش رکاب

آخر سریال خوش رکاب چه می شود

حتما می دانید که تقی در آخر سریال خوش رکاب زخمی می شود و او را به بیمارستان می برند. او کاملا متحول شده و نظرش نسبت به شرکت در دفاع مقدس تغییر کرده است. از طرفی یکی از همرزمان او از دخترش خواستگاری می کند.

 

تعداد قسمت های سریال خوش رکاب

سریال خوش رکاب که تولید سال 1381 است در 15 قسمت ساخته و پخش شد اما دو سال بعد فصل دوم این مجموعه با عنوان خوش رکاب نیز در 14 قسمت تولید شد  روی آنتن شبکه یک رفت.

عکسی از سریال خوش رکاب

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این مجموعه طنز هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

 

بازیگران سریال خوش رکاب

در این سریال محمد کاسبی، مجید صالحی، مریم سعادت، پویا امینی، امیر نوری، مونا فرجاد، اصغر نقی‌زاده وسیدجلال طباطبایی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.