2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال راه بی پایان چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال راه بی پایان چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال راه بی پایان مجموعه ای جذاب است که اطلاعات کامل درباره آن از جمله خلاصه داستان، سال تولید و تعداد قسمت های آن را می توانید اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال راه بی پایان به کارگردانی همایون اسعدیان مجموعه ای تماشایی است که هم داستانی گیرا دارد و هم بازی های خوب آن توجه را جلب می کند. این سریال از شبکه آی فیلم پخش می شود.

عکسی از سریال راه بی پایان

خلاصه داستان سریال راه بی پایان

داستان سریال راه بی پایان درباره روابط ناسالم اقتصادی، باندهای مافیایی، پولشویی و معاملات غیرقانونی است. در این مجموعه بهزاد و برادرزنش به نام کامران همراه دوست و همکار قدیمی شان که اکبر نام دارد و مردی هوسباز است در یک شرکت واردات و صادرات شریک می شوند.

 

در این میان اکبر  از دختر بهزاد به نام غزل خواستگاری می کند. اکبر که شریکش را خوب می شناسد جواب رد می دهد و همین مسئله باعث اختلاف دو دوست می شود. از سویی دیگر مردی به نام منصور که سال‌ها پیش خواستگار غزل بوده به ایران بازگشته و با شرکت بهزاد در زمینه تولید پروتز قرارداد می‌بندد ...

 

تعداد قسمت های سریال راه بی پایان

سریال راه بی پایان تولید سال 1385 است که اولین بار از شبکه سه پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. این سریال در 26  قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

عکسی از سریال راه بی پایان

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید به تماشای این مجموعه بنشیند بد نیست بدانید راه بی پایان روزانه سه بار از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود و شما می توانید برای ساعت های 5 بعد از ظهر، یک بامداد و یا 9 صبح برنامه ریزی کنید.

 

بازیگران سریال راه بی پایان

آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، سیدمهرداد ضیایی، هومن سیدی، آزاده صمدی، بیتا سحرخیز، بابک بهشاد، محبوبه بیات، حمید مهین دوست، مهران رجبی، مهدی صباغی، محمد عمرانی، سعید پیردوست، مجید یاسر، حمیدرضا هدایتی، فهیمه امن زاده، علاء محسنی، فرمیسک فاریا، کیانوش گرامی، مهدی طاهری، مسعود عطاردی، باربد آقایی نژاد و مسعود کرامتی در سریال راه بی پایان بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.