2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
معرفی فیلم انفرادی؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم انفرادی؛ خلاصه داستان و بازیگران

داستان فیلم انفرادی چیست و غیر از رضا عطاران کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ جزییات کامل درباره این کمدی را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم انفرادی یک کمدی اجتماعی به کارگردانی مسعود اطیابی است که در سال 98 تولید شد اما به مدت سه سال امکان اکران پیدا نکرد تا اینکه بالاخره با رفتن آن روی پرده موافقت شد.

 

مسعود اطیابی بعد از انفرادی فیلم دینامیت را ساخت که پرفروش شد. او قبل از این نیز فیلم تگزاس یک و دو را کارگردانی کرده بود.

عکسی از فیلم انفرادی

خلاصه داستان فیلم انفرادی

فیلم انفرادی داستان مردی است که برای بازپرداخت بدهی خود به یک سری افراد پرنفوذ، تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی‌اش و همکارش درخواست می‌کند در این کار کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ‌وشیرینی را برایشان رقم می‌زند.

 

بیشتر سکانس های این فیلم در شهرستان لواسان و بخش پایانی آن در تهران فیلمبرداری شده است.

عکسی از فیلم انفرادی

بازیگران فیلم انفرادی

احمد مهرانفر، امید روحانی، برزو ارجمند، رضا عطاران، سیروس همتی، شقایق دهقان، شکیب شجره، مهدی هاشمی، مهسا تهماسبی و مهدی فقیه در این فیلم بازی کرده اند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.