2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال عروج از آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال عروج از آی فیلم

سریال عروج تولید چه سالی است؟ در چند قسمت ساخته شده است و چه ساعت هایی از آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال عروج به کارگردانی سیروس مقدم از جمله مجموعه هایی است که تاکنون چند بار از شبکه های مختلف پخش شده و آی فیلم تصمیم به تکرار آن گرفته است.

 

خلاصه داستان سریال عروج

داستان سریال عروج درباره فردی به نام حمید بنان است که با اختلاس ۱۸ میلیون دلار از کشور گریخته و به علتی نامعلوم پس از دو سال به ایران باز می‌گردد. از طرف دیگر، یک خبرنگار برای افشای فساد مالی‌اش، او را تعقیب کرده و هر دو در تصادفی که توسط شرکای پیشین حمید طرح‌ریزی شده، صدمه دیده و راهی بیمارستان می‌شوند...

عکسی از سریال عروج

سریال عروج چند قسمت است

سریال عروج که سیروس مقدم خودش تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشته تولید سال 1381 است که در 13 قسمت ساخته شده البته این مجموعه سابقه پخش در غالب سه قسمت 90 دقیقه ای را هم دارد.

عکسی از سریال عروج

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

عروج هر روز در سه نوبت از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود و شما می توانید این مجموعه را در ساعت های 12 شب، 8 صبح و 4 بعد از ظهر مشاهده کنید.

عکسی از سریال عروج

بازیگران سریال عروج

كتایون ریاحی، عبدالرضا اكبری، رامبد شكرآبی، لادن طباطبایی، محمد یگانه، فرشید زارعی فرد، فاطمه طاهری، خسرو فرخزادی، تقی رفقی، شقایق ناظری و هانیه مرادی بازیگرانی هستند كه در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.