2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال بزنگاه از شبکه آی فیلم؛ تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال بزنگاه از شبکه آی فیلم؛ تعداد قسمت ها

سریال بزنگاه تولید چه سالی و در چند قسمت ساخته شده است؟ این مجموعه طنز چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال بزنگاه از جمله مجموعه های رمضانی خاطره برانگیز است. این سریال کمدی جذاب به کارگردانی رضا عطاران تاکنون چند بار از شبکه های مختلف پخش شده و اکنون آی فیلم آن را تکرار می کند.

 

خلاصه داستان سریال بزنگاه

یک نانوای قدیمی به نام احمد پرور فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. نادر پسر کوچک‌تر وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و . . .

عکسی از سریال بزنگاه

سال تولید سریال بزنگاه

همه ما از سریال های رضا عطاران خاطره های خوب داریم و متاسفانه او چند سالی است از تلویزیون دور شده است. بزنگاه یکی از مجموعه های به یاد ماندنی این هنرمند است که در سال 1387 تولید شد.

عکسی از سریال بزنگاه

سریال بزنگاه چند قسمت است

سریال بزنگاه بر اساس فیلمنامه اولیه سروش صحت و ایمان صفایی ساخته شد و ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگی آن را برعهده داشتند. این سریال اولین بار در 21 قسمت از شبکه 3 پخش شد.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید سریال بزنگاه را دنبال کنید بد نیست بدانید این مجموعه هر شب ساعت 8 روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و دو نوبت تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال بزنگاه

بازیگران سریال بزنگاه

رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلامرضا نیکخواه، علی صادقی، نیکی نصیریان، سوسن پرور، عطیه معصومی، شهین تسلیمی، زنده یادان: احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی، محمود بهرامی، فریده فرامرزی، بهشاد شریفیان در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.