2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

فیلم طرز تهیه شیرینی قطایف عربی

در این ویدئو دستور پخت شیرینی قطایف عربی به طور کامل توضیح داده شده است.

دوات آنلاین -فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم دستور پخت و طرز تهیه شیرینی قطایف عربی را به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح داده است.

 

برای تهیه شیرینی ابتدا آرد سمولینا، آرد، بیکینگ پودر، شکر، شیر خشک، گلاب، جوش شیرین، مخمر در یک ظرف مخلوط کرده و کم کم آب گرم را افزوده تا مایع یک دست و نسبتا شل بدست آید. پانزده دقیقه به مواد استراحت دهید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه لیگمات ساده با ماست

 

در این فاصله شیره را آماده کنید. مواد شهد را در قابلمه مخلوط کرده و اجازه دهید روی حرارت به قوام لازم برسد و سپس اجازه دهید به دمای محیط برسد.

 

در این مرحله از موادی که آماده کردید در یک تابه داغ و نچسب به میزان دو سه قاشق ریخته تا یک طرف تغییر رنگ دهد و طرف دیگر حباب های ریزی زده ولی کامل پخته نشود.

 

همه مواد را به این ترتیب آماده کنید و داخل یک پارچه قرار دهید تا خشک نشود. از مواد میانی کمی داخل نان های نیمه آماده قرار دهید و لبه ها را به هم فشرده کنید و در روغن سرخ کنید و بلافاصله در شهد قرار داده و بعد از دو سه دقیقه از شهد خارج کنید. در ظرف چیده و با پودر پسته تزیین کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.