2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
بیوگرافی مهران میری بازیگر نقش عباس در سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی مهران میری بازیگر نقش عباس در سریال از سرنوشت 4

عباس در فصل چهارم سریال از سرنوشت یکی از نقش های مهم است که مهران میری آن را بازی کرده است. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -مهران میری با بازی در نقش عباس در سریال از سرنوشت 4 تجربه بزرگ و مهمی را برای خود رقم زده و با بازی خود خوب توانسته نظرات را جلب کند. بیوگرافی این هنرمند در ادامه آمده است.

مهران میری بازیگر نقش عباس در سریال از سرنوشت 4

فیلم های مهران میری

مهران میری در تئاتر تجارب خوبی به دست آورده اما در سینما و تلویزیون کمتر حضور یافته است. او در سال 1394 در فیلم برداشت دوم از قضیه اول به کارگرداین پویان باقرزاده بازی کرد.

 

در این فیلم می بینیم گروه فیلمبرداری در خانه‌‌ای قدیمی مشغول آماده کردن صحنه هستند.کارگردان و گروهی از دوستان تئاتری‌اش پس از ماه‌ها تمرین،امروز قرار است اولین فیلم بلند خود را بسازند. اما ساختن فیلم سخت‌تر از آن چیزی است که آن‎ها تصور می‌کنند.

 

میری در سال 99 نیز در فیلم کوتاه یک و بیست، یک و دویست به کارگردانی سعید زارعی بازی کرد.

مهران میری بازیگر نقش عباس در سریال از سرنوشت 4

نقش عباس در سریال از سرنوشت 4

عباس در سریال از سرنوشت یک جوان نخبه است، با ایده ای بکر که متاسفانه امکانات لازم را برای عملی کردن ایده اش ندارد. او با سهراب آشنا می شود و قصد دارد به کمک او و هاشم قطعه ای را که طراحی کرده بسازد اما کار به همین سادگی نیست و این تیم در مسیری که انتخاب کرده اند با مشکلات بزرگی مواجه می شوند و موانعی سر راهشان قرار می گیرد که گذشتن از آنها گاه غیرممکن به نظر می رسد.

 

در فصل چهارم سریال از سرنوشت شخصیت های جدیدی وارد داستان شده اند. عباس با بازی مهران میری فقط یکی از آنها است. یکی دیگر از شخصیت ها که اتفاقا خیلی جذاب و بامزه است حشمت دهشت است که نقش آن را شاهو رستمی بازی می کند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.