2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4 شخصیت جالبی است که نقش آن را شاهو رستمی بازی می کند. با زندگینامه این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -شاهو رستمی از بازیگران حرفه ای تئاتر است که در سریال از سرنوشت 4 نقش حشمت دهشت، دوست هاشم را برعهده دارد. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

سابقه بازیگری شاهو رستمی در تئاتر

شاهو رستمی از بازیگران باسابقه و مطرح تئاتر است که در نمایش های مختلفی به ایفای نقش پرداخته و بسیار درخشیده است. او 18 سال است روی صحنه می رود و تاکنون نقش های متعددی را بازی کرده است. خودش در این باره گفته: من از این مسیر راضی هستم، اما به خودم می‌گویم کاش کمی سنم پایین‌تر بود که فرصت اشتباه می‌داشتم. این را بگویم که من هیچگاه در بازیگری از خودم راضی نیستم، همیشه می‌گویم که می‌توانم بهتر از این باشم. همیشه سر نقش‌ها با خودم دعوا دارم.

شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

فیلم ها و سریال های شاهو رستمی

شاهو رستمی با وجود تجربه گرانبهایی که در تئاتر دارد کمتر جلوی دوربین رفته است. فیلم کوتاه خواب بی رویا یکی از تجربه های تصویری او است اما مهمترین کار رستمی در سینما فیلم زاوالا به کارگردانی ارسلان امیری است.

 

زالاوا فیلم ترسناکی است که داستان آن در اواخر دهه 1350 رخ می دهد. در این فیلم اتفاقی باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

 

رستمی در سریال نوروز رنگی نیز بازی کرده است. این سریال به کارگردانی علیرضا مسعودی اولین بار در نوروز 1400 از شبکه 5 پخش و بسیار پربیننده شد. این مجموعه داستان یک خانواده کم بضاعت مشهدی در نوروز سال ۱۳۶۷ را روایت می‌کند. پدر خانواده که صاحب ۵ پسر و دو دختر است از یک نفر طلب دارد و کسی که می‌خواهد به او پول بدهد، به جای آن یک تلویزیون رنگی می‌دهد تا وقتی که پول جور شود و اگر نشد تلویزیون را بفروشند. بعد از مدتی پدر همراه با بقیه خانواده به مسافرت می‌روند و به جواد اخطار می‌دهد که حق ندارد به تلویزیون دست بزند. همزمان با آمدن دایی وی‌جی و دوستان او آنها با دیدن یکی از فیلم‌های بروس‌لی جو گیر می‌شوند و تلویزیون را اتفاقی می‌شکانند. حالا آنها در آستانه تعطیلات عید باید چند زوار پیدا کنند تا خانه‌های خودشان را برای مدتی اجاره دهند تا بتوانند پول تعمیر تلویزیون را تامین کنند.

شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

بازی در نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4

حشمت دهشت در زندان با هاشم همبند بوده و رفاقت این دو به همان دوران برمی گردد. هاشم و حشمت در حبس از یکدیگر حمایت می کردند و دوستی آنها ریشه گرفته است. حشمت یک رپر است و شعرهایش را هم خودش می گوید. او به خاطر بدهکاری و چک به زندان افتاده بود و حالا که آزاد شده سراغ هاشم آمده است.

 

دوستی این دو شخصیت در فصل چهارم سریال از سرنوشت ادامه پیدا می کند و شاهد اتفاقاتی برای آنها هستیم. شاهو رستمی این نقش را خیلی خوب بازی کرده و به نظر می رسد مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.