2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال اغما از آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال اغما از آی فیلم

جزییات کامل درباره سریال اغما از جمله خلاصه داستان، بازیگران، سال تولید و زمان پخش آن از شبکه آی فیلم را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال اغما از جمله مجموعه های خوب سیروس مقدم است که علیرضا افخمی نویسندگی آن را برعهده داشت. شبکه آی فیلم این مجموعه را در ماه مبارک رمضان بازپخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال اغما

سریال اغما داستان زندگی دکتر طا‌ها پژوهان است که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است و به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش بر روی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است. او به دلیل بیماری حاد همسرش مولود بر سر دو راهی قرار دارد؛ از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست، ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آن‌ها پری مخالف این عمل جراحی توسط پدر است و در این میان سر و کله فردی به نام الیاس پیدا می‌شود که ...

عکسی از سریال اغما

سریال اغما چند قسمت است

سریال اغما که تولید سال 1387 است در 30 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال اغما

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال اغما هر روز ساعت 6 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح تماشا کنید.

عکسی از سریال اغما

بازیگران سریال اغما

امین تارخ، حامد کمیلی، لعیا زنگنه، اسماعیل خلج، ناصر ممدوح، ایرج نوذری، عبدالرضا اکبری، نفیسه روشن، شیرین بینا، شیوا خنیاگر، تورج فرامرزیان، صدرالدین حجازی  و افشین سنگ چاپ از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.