2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش میثم در سریال او یک فرشته بود

بیوگرافی ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش میثم در سریال او یک فرشته بود

میثم در سریال او یک فرشته بود، پسر بهزاد و رعنا است که نقش آن را ایلیا شهیدی فر بازی کرده است. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -ایلیا شهیدی فر هنرمندی است که در دوران کودکی در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشت و نقش میثم در سریال او یک فرشته بود یکی از معروف ترین نقش های او است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

شروع بازیگری ایلیا شهیدی فر

ایلیا شهیدی فر متولد 5 آذر سال 1376 است. او درباره ورودش به دنیای بازیگری آن هم از دوران کودکی گفته:  پدرم واسطه ورودم به عرصه بازیگری بود. در کار «صورتی» دستیار نورپرداز بود. من معرفی شدم. آقای جیرانی من را سرصحنه دید و خوشش آمد و خواست درکارش بازی کنم. خانواده ام باورشان نمی شد که بچه ۴ ساله شان بتواند جلوی دوربین برود.

 

فیلم ها و سریال های ایلیا شهیدی فر

ایلیا در سریال تب سرد نیز بازی کرد و نقش مانی را برعهده داشت که ربوده می شود و ماجراهای زیادی برایش اتفاق می افتاد. او درباره کارهای دیگرش گفته: آقای افخمی من را در «صورتی» دیده بود و برای سریال او یک فرشته بود انتخابم کرد. باغ آلوچه بهروز شعیبی، «راننده تاکسی» صباغ زاده ، سریال « من و پوتی ۳» از دیگر کارهایم بود. آخرین کارم « پیش خواهد آمد» با آقای شعیبی بود.

ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش میثم در سریال او یک فرشته بود

دوری از بازیگری

شهیدی فر که مدتی از بازیگری دور بوده و جلوی دوربین نرفته در این باره توضیح داده: دوری‌ام از کار بازیگری موقتی است. اینقدر علاقه دارم که فکر می کنم به این عرصه بازگردم. در حال حاضر موسیقی می‌خوانم و پیش رضا یزدانی نواختن گیتارالکترونیک را آموختم و درس این رشته را می خوانم اما دوست دارم در آینده باز هم کار بازیگری انجام بدهم.

 

بازی در نقش میثم در سریال او یک فرشته بود

میثم در سریال او یک فرشته بود فرزند رعنا و بهزاد است و شاهد اتفاقات پیچیده ای است که زندگی او را هم تحت تاثیر قرار می دهد. او در این باره توضیح داده: سریال  او یک فرشته بود در حال پخش بود و فشار کاری زیاد بود و در زمان پخش همچنان در حال ساخت کار بودیم. مردم وقتی من را در خیابان می دیدند می گفتند نمی ترسی سریال ترسناک بازی می کنی. نمی فهمیدم منظورشان چیست. رفتم سریال را دیدم و متوجه شدم ترسناک است. آقای افخمی و باقی عوامل فضای خوبی برای من به وجود آورده بودند که اصلا متوجه نشدم کار ترسناک است.

 

او گفت: به نظرم سریال او یک فرشته بود ازبهترین کارهای آقای افخمی بود. همچنان این کار در خاطره مردم باقی مانده است و برایشان خاطره‌سازی کرده است. قطعاً سریال موفقی بوده است که بعد از گذشت چندین سال هنوز در خاطرات مردم باقی مانده است. شاید اگر من جای کارگردان او یک فرشته بود بودم، پایانش را تغییر می دادم. اما در کل این سریال دوباره نمی‌تواند در حال حاضر ساخته شود چون مرحوم حسن جوهرچی را نداریم و او نقشی بازی کرده بود که کسی نمی تواند جایش را بگیرد. این سریال مختص آن زمان بود و سریال ماورایی را به مردم معرفی کرد و برایشان جالب بود. برای شروع چنین سریالی خوب بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.