2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال او یک فرشته بود چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال او یک فرشته بود چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

داستان سریال او یک فرشته بود چیست؟ این مجموعه تولید چه سالی است و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال او یک فرشته بود از جمله مجموعه های به یادماندنی است که به کارگردانی علیرضا افخمی در ژانر ماورایی ساخته شده و شبکه آی فیلم تصمیم به پخش مجدد آن گرفته است.

  

داستان سریال او یک فرشته بود

سریال او یک فرشته بود روایتگر داستانی است که در خلال آن برای اولین بار شیطان در کالبد یک انسان نمایش داده شد تا از این طریق شیطان را در قالب متافیزیکی و ماورائی برای مخاطبان باورپذیرتر نشان دهد.

 

در این مجموعه بهزاد طاهری طی ماجرایی با دختری تصادف کرده و او را به بیمارستان می‌رساند. اما آن دختر حافظه‌اش را از دست داده و بهزاد و خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند تا او را نزد خود برده و از او که فرشته صدایش می‌کنند، مراقبت کنند. اما حضور فرشته در خانه آنان باعث می‌شود که آرامش خانوادگی‌شان بر هم بر یزد. این داستان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که حتی «بهزاد» تصمیم به طلاق همسر و ازدواج با دختر جوان می‌گیرد.

عکسی از سریال او یک فرشته بود

تعداد قسمت های سریال او یک فرشته بود

سریال او یک فرشته بود به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده تولید سال 1384 است که اولین بار از شبکه دو پخش شد. این مجموعه در 19 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال او یک فرشته بود

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال او یک فرشته بود هر شب ساعت 12 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 8 صبح و 4 بعدازظهر خواهد بود.

عکسی از سریال او یک فرشته بود

بازیگران سریال او یک فرشته بود

زنده یاد حسن جوهرچی، مریم کاویانی، بهاره افشاری ، مرتضی ضرابی، ثریا قاسمی، رضا توکلی، ایلیا شهیدی فرف فاطمه غلامی  و امیرمحمد زند بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.