2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار مجموعه تئاتر در صحنه، تئاتر رشید

ساعت پخش و تکرار مجموعه تئاتر در صحنه، تئاتر رشید

تئاتر رشید از جمله نمایش های کمدی جذابی است که شبکه آی فیلم در نوروز آن را پخش می کند.

دوات آنلاین -تئاتر در صحنه یا تئاتر رشید مجموعه نمایش های کمدی است که در سال های گذشته اجرا شده و در تمام این مدت طرفداران خاص خودش را داشته است به همین دلیل شبکه آی فیلم آن را در نوروز بازپخش می کند.

عکسی از تئاتر رشید

بیوگرافی آقا رشید

اسم واقعی آقا رشید، قدرت‌الله ایزدی است. او روز ۴ تیر سال ۱۳۳۵ در گزیرخوار اصفهان به دنیا آمد. ایزدی معلوم بود. او در سال 58 به عنوان دبیر استخدام شد و البته در مدت خدمت در آموزش و پرورش مدتی هم ناظم بود.

 

آقا رشید بازیگری را از سال 64 و از صدا و سیمای اصفهان شروع کرد و اولین تئاترش را در سال 75 روی صحنه برد. از آن به بعد بود که به یکی از مطرح ترین کمدین های اصفهان و ایران تبدیل شد و البته در کنار آن هنوز به معلمی ادامه می داد.

 

ایزدی غیر از مجموعه تئاترهای آقا رشید در فیلم و سریال های زیادی نیز بازی کرده است. کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای و سریال شمعدونی از جمله کارهای او است.

عکسی از تئاتر رشید

ساعت پخش و تکرار تئاتر رشید

مجموعه تئاتر رشید د نوروز سال 1401 هر روز ساعت 6 بعدازظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می تونید تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.