2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال بی قرار چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال بی قرار چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

اگر از بینندگان سریال بی قرار هستید می توانید جزییاتی مانند تعداد قسمت ها و ساعت پخش را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال بی قرار از سریال های خوش ساخت تولید سال 1392 به کارگردانی فلورا سام است که شبکه آی فیلم بار دیگر آن را پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال بی قرار

داستان سریال بی قرار درباره زنی به نام رعنا است که پس از پنج سال از زندان آزاد می‌شود و می‌بیند تمام زندگی خود را از دست داده‌ است. رعنا می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد و به دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک‌ ماهه بوده، می‌رود. او در نتیجه جست‌وجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند.

عکسی از سریال بی قرار

تعداد قسمت های سریال بی قرار

سریال بی قرار اولین بار از شبکه های یک و دو پخش شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این مجموع در 28 قسمت تولید شده است. البته این قسمت ها مربوط به فصل اول است و فصل دوم این مجموعه نیز در سال 97 روی آنتن رفت.

عکسی از سریال بی قرار

ساعت پخش و تکرار سریال بی قرار

سریال بی قرار هر شب ساعت 12 از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های 8 صبح و 4 بعد از ظهر روز بعد تماشا کنید.

عکسی از سریال بی قرار

بازیگران سریال بی قرار

لاله اسکندری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط و هادی فراهانی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.