2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

بیوگرافی کامل نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

نیلوفر رجایی فر در سریال خوشنام نقش پونه را برعهده دارد. او را از سریال پایتخت می شناسیم. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -نیلوفر رجایی فر در سریال خوشنام نقش پونه را بازی کرده است. او با اینکه تاکنون در چند مجموعه به یافای نقش پرداخته اما همچنان به خاطر نقش الیزابت در سریال پایتخت مشهور است.

 

زندگینامه نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر یازدهمین روز بهمن سال 1371 در تهران متولد شد. او به زبان انگلیسی کاملا مسلط است و دلیل اصلی آن هم این است که در انگلیس تحصیل کرده و در رشته فیزیک درس خوانده  و البته در کلاس های بازیگری هم شرکت کرده است.

 

شهرت این بازیگر به دلیل بازی در فصل پنجم سریال پایتخت است. او نقش زنی به نام الیزابت را برعهده داشت که از گروه تروریستی داعش جدا شده بود و قتی نقی معمولی و همراهانش در سوریه گرفتار شدند به آنها کمک کرد تا جانشان را نجات بدهد.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

نیلوفر رجایی فر در چه فیلم هایی بازی کرده است

سریال ممنوعه یکی از کارهای نیلوفر رجایی فر است که در دوفصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد و اگر این مجموعه را دیده باشید حتما به یاد دارید که او نقش الهام را بازی می کرد.

 

تجربه بعدی رجایی فر هم به شبکه نمایش خانگی مربوط است و او در سریال هشتگ خاله سوسکه بازی کرد.

 

نیلوفر رجایی فر را همچنین در سال 1400 در سریال تلویزیونی موج اول هم دیدیم. این مجموعه درباره شیوع کرنا بود و این بانوی هنرمند در آن نقش یک پرستار را برعهده داشت.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

بازی در نقش پونه در سریال خوشنام

پونه در سریال خوشنام دختر ته ‌تغاری خانواده است که ماجراهایی برایش اتفاق می افتد. نیلوفر رجایی فر درباره این نقش به جام جم گفته: او در این باره معتقد است: به نظرم اسم پونه خیلی به این نقش می‌آید. یعنی مثل اسمی که دارد با مزه و شوخ و پرانرژی است. دختر ته‌تغاری خانواده است اما به دلیل بزرگ شدنش با شهرام هم ویژگی‌هایی دارد که برای من خیلی جالب است و پونه را خیلی دوست دارم. البته خواستگار زیاد دارد و درگیر داستان‌های عاشقانه هم می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از سریال پایتخت برخلاف انتظار مخاطب کم کار شد هم بیان می‌کند: می‌توانم بگویم بازیگری در وجود من است و عاشقانه این حرفه را دوست دارم و اصلا هم نمی‌خواستم از این کار فاصله بگیرم. اما از یک طرف کرونا باعث شد که سر کار نروم و از طرفی مشاور خوبی نداشتم که انتخاب‌های درستی داشته باشم. البته دوستان بازیگر دارم، اما کسی که بتواند شناخت کافی از این کار داشته باشد و بتواند ما را به‌درستی هدایت و راهنمایی کند نداریم. البته پیشنهادهای تلویزیونی زیادی داشتم اما بعضی را به دلیل این‌که به زبان انگلیسی مربوط می‌شد انتخاب نکردم. چون نمی‌خواستم به‌دلیل تسلطم روی زبان انگلیسی بازی کنم و وارد این مسیر شوم. البته فکر می‌کنم تصمیم درست گرفتم که به این خاطر بازی نکردم. اما یک‌سری از پیشنهادها را هم به خاطر مشاوره‌های بد نپذیرفتم و بسیار از این قضیه پشیمانم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.