2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل پیرزن تنها برای سرقت طلا

قتل پیرزن تنها برای سرقت طلا

کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای یافتن قاتل پیرزن 70 ساله شروع کرده اند.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس پایتخت برای بازداشت عامل یا عاملان قتل زن سالخورده که پس از سرقت طلا‌های وی او را به قتل رسانده‌اند، جریان دارد.

 

به نوشته جوان، ساعت‌۲۳ شامگاه شنبه هفتم‌اسفند قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۵۸ کیانشهر از قتل زن سالخورده‌ای با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌ دهم پلیس ‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی وقتی پای در قتلگاه زن ۷۰‌ساله گذاشتند دریافتند عامل یا عاملان قتل با انگیزه سرقت، زن سالخورده را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده‌اند.

 

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد قاتل یا قاتلان افراد آشنایی هستند که بدون تخریب در آپارتمان و درگیری با مقتول وارد خانه شده و پس از سرقت طلاهایش او را با ۹ ضربه چاقو به قتل رسانده‌اند.

 

توضیحات دختر مقتول

دختر مقتول که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده ‌بود، گفت: مادرم تنها زندگی می‌کرد و به همین خاطر من هم خانه‌ام را به نزدیکی خانه او منتقل کردم تا هر روز به او سر بزنم و برای او ناهار و شام ببرم.

 

امشب ساعت‌۸ شب مادرم با من تماس گرفت و گفت: برای او شام ببرم و من هم شام درست کردم و ساعتی بعد به در خانه‌اش رفتم. هر چقدر در زدم مادرم در را باز نکرد که با کلید یدک در خانه را باز کردم و وارد آپارتمانش شدم. تمام خانه بهم ریخته‌بود و در گوشه‌ای از اتاق پذیرایی با جسد مادرم که نایلونی روی سرش کشیده شده و بدنش خونی بود روبه‌رو شدم و به پلیس خبر دادم.

 

همزمان با انتقال جسد زن سالخورده به پزشکی قانونی مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل آغاز کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.