2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال کت جادویی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال کت جادویی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال کت جادویی تولید چه سالی است؟ داستان آن چیست و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال کت جادویی یکی از سریال های به یادماندنی محمدحسین لیطفی است که ممکن است آن را قبلا دیده باشید اما می توانید تکرار آن را بار دیگر از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

 

خلاصه داستان سریال کت جادویی

در این سریال اسکویی که رئیس یک شرکت ساختمانی و برج‌سازی شناخته شده است یک کت خیلی خاص دارد. این کت جادویی برای او هر چقدر که بخواهد پول تولید می کند اما اسکویی از این ثروت تمام نشدنی راضی نیست چون باعث مشکلات زیادی برایش شده است. او کت را به یکی از کارمندانش به نام عماد می دهد.

 

عماد جوانی خوش طینت است که هیچ پولی در بساط ندارد و این کت زندگی اش را دگروگون می کند. او از اینکه صاحب چنین ثروت بی انتهایی شده خوشحال است اما این فقط ظاهر ماجرا است و در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد.

عکسی از سریال کت جادویی

تعداد قسمت های سریال کت جادویی

سریال کت جادویی تولید سال های 1377 و 1378 است که رامین عباسی‌زاده تهیه کنندگی آن را برعهده داشت. این مجموعه در 26 قسمت ساخته شده و در مجموع هزار و 170 دقیقه است.

عکسی از سریال کت جادویی

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم این مجموعه را هر روز ساعت 7 عصر پخش می کند و تکرار آن نیز در دو نوبت در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال کت جادویی

بازیگران سریال کت جادویی

رامبد جوان، بهزاد فراهانی، آتنه فقیه نصیری، مهدی فقیه، مارال فرجاد، ساحره متین، نیکو خردمند، فخری خوروش، مرحوم اسماعیلی قاضی مرادی، مرحوم جمشید اسماعیل خانی، پروانه احمدی، کوروش معصومی و ... بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.