2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آخر سریال برف بی صدا می بارد چه می شود

آخر سریال برف بی صدا می بارد چه می شود

پایان سریال برف بی صدا می بارد چگونه رقم خواهد خورد و چه سرنوشتی در انتظار شخصیت های داستان است؟

دوات آنلاین -سریال برف بی صدا می بارد مجموعه ای پر از گره است. هر یک از شخصیت های داستانک هایی دارند که باید به سرانجام برسد اما آخر این سریال چه می شود؟

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

پیش بینی های قابل حدس در سریال برف بی صدا می بارد

پیش بینی اینکه دست حبیب تا آخر سریال برف بی صدا می بارد رو می شود، اصلا سخت نیست. شاید او متحول شود و زندگی جدیدی را شروع کند. از طرفی می توان حدس زد سیمین نیز به اشتباهات خودش پی می برد و زندگی نسرین و احمد نیز با همه سختی ها و مشکلات به شکلی عاشقانه ادامه خواهد یافت اما اینها فقط بخشی از ماجرا است.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

آخر سریال؛ غیرمنتظره

از سویی ممکن است آخر این مجموعه غیر منتظره باشد. پوریا آذربایجانی، کارگردان برف بی صدا می بارد در برنامه سریالیست گفته: قرار بود این سریال در ۲۵۰ قسمت تولید شود. بنا بر پیش بینی های اولیه، فصل۱ و ۲ سریال در دهه شصت و اوایل هفتاد می‌گذشت و فصل سوم به دهه ۹۰ می‌آمد. در نیمه راه موضوع پخش زود هنگام پیش آمد. الان حدود ۱۰۰ قسمت آماده پخش داریم که تا پایان سال فیلمبرداری خواهد شد. مرحوم بهبهانی‌نیا برای ۱۶۸ قسمت متن نوشته بودند که باید ببینیم در ادامه چه تصمیمی گرفته می شود.

 

آنچه از حرف های آذربایجانی می توان نتیجه گرفت این است که سریال برف بی صدا می بارد، ناتمام مانده و آخر این سریال هنوز نوشته نشده است. بنابراین هر اتفاق غیرمنتظره ای ممکن است رخ بدهد.

 

آذربایجانی با اشاره به خستگی خود و عوامل تولید در مدت ۲ سال فیلمبرداری، گفته: با توجه به محدودیت بودجه‌ای در تلویزیون، تولید برای آن سخت‌تر است اما این سختی و خستگی باعث نمی شود که در کار خود کوتاهی کنیم. خوشبختانه شرایط روحی تیم خیلی منسجم و دوست داشتنی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
امین 1402/07/11
خیلی سریال قشنگی و دیدنی وپر مخاطب بود و عالی در بازیگران بسیار دقت کردند بخصوص نقش خانم عبدالرزاقی واقعا دم همشون گرم
ناشناس 1402/06/18
خیلی‌ سریال قشنگی بود فقط ای کاش اینقدر طولش نمی دادن به نظر من توی انتخاب شخصیت ها عالی بودن خصوصا نقش سیمین
ح 1402/04/31
اون خانم کی بود حبیب چرا زندان نبود
..... 1402/04/28
ای کاش یه جواب درست و قطعی بدید. فصل سوم این سریال پخش میشه یانه؟؟
ناشناس 1402/04/27
حیف وقتی که ملت میذارن برای دیدن این سریال کلا با اعصابم‌ن بازی کردن و حرص دراوردن
ناشناس 1402/04/27
کاش برای وقت مردم ارزش قایل میشدند این همه وقت گذاشتیم آخرش معلوم نشد چیشد کاش از هنر پیشه های کم سن تر استفاده میکردن تا سریال جذابتر میشد
امیر میرعباسی 1402/04/27
سلام- میدونم زحمات زیادی کشیده شده ولی از نظر سنی افراد مناسبی انتخاب نشده اند بخصوص سیمین و منظر و سعید که همیشه لباس رزم پوشیده ، همش اون کلاه سرشه…
ناشناس 1402/04/27
مگه سریال پلیسی هست که درپایان چهره ی اون خانم رواز پشت نشون میدین خوب وقتی داستان کامل نشده اصلا چراپخش کردین مردم میخوان خستگی در کنند هزارتا مشکل دارند که حدس ادامه داستاندیگه کجای دلشون بذارند
مبینا 1402/04/26
چراسریال رو پخش نمیکنن?اون خانمی که از خارج اومد کی بود?
ناشناس 1402/04/18
من از سمین متنفرم مگه خواهر اینقدر حسادت میکنه فقط برای شوهر کردن داشت جون میداد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.