2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سرنخ های تازه از قتل مرموز خواننده جوان

سرنخ های تازه از قتل مرموز خواننده جوان

در حالی که پلیس به همسر این مرد مشکوک است زن جوان اتهام قتل را انکار می کند.

دوات آنلاین -4ماه پس از قتل خواننده افغان در جنوب تهران، تحقیقات پلیس با اعلام نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای توسط پزشکی قانونی وارد مرحله تازه‌ای شد. گزارش پزشکی قانونی فرضیه اینکه همسر مقتول او را به قتل رسانده است را تقویت می‌کند.

 

روزنامه همشهری نوشت: رسیدگی به این پرونده از روز هشتم مهرماه امسال با کشف جسد مردی در جنوب تهران آغاز شد. مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده و جنازه‌اش در خیابان رها شده بود. با اعلام این خبر به محمدتقی شعبانی، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران، او به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد به رازگشایی از این جنایت بپردازند.

 

پیگیری پرونده قتل

تحقیقات درخصوص مقتول نشان می‌داد که او خواننده‌ای افغان است که از مدتی قبل همراه با همسر و 3فرزندش در تهران زندگی می‌کرد و خانه‌اش نیز در نزدیکی محل کشف جسد است. آن‌طور که نزدیکانش می‌گفتند او رپر بود و در جشن و عروسی‌های همشهریانش برنامه اجرا می‌کرد. وقتی مأموران برای تحقیق سراغ همسر مقتول رفتند او حرف‌های عجیبی زد و مدعی شد شوهرش با زنی غریبه در ارتباط بوده و به‌احتمال زیاد خانواده این زن شوهرش را کشته‌اند.

 

او گفت: شب قبل از حادثه تلفن شوهرم زنگ خورد و آنطور که فهمیدم با زنی صحبت می‌کرد. او تماس را قطع کرد و از خانه خارج شد و دیگر برنگشت و به همین دلیل می‌گویم ممکن است از طرف نزدیکان این زن به قتل رسیده باشد. در شرایطی که تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه داشت خانواده مقتول انگشت اتهام را به‌سوی عروس‌شان نشانه گرفتند و گفتند او با شوهرش اختلاف داشته و حرف‌هایی که علیه او می‌زند برای فریب پلیس است.

 

در این شرایط بود که همسر مقتول به اتهام قتل شوهرش دستگیر شد اما در بازجویی‌های مقدماتی دست داشتن در قتل را انکار کرد. با این حال تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد.

 

پسر مقتول چه گفت

ماموران در این مرحله به تحقیق از پسر 9ساله مقتول پرداختند. او درباره روز حادثه گفت: آن روز وقتی به خانه برگشتم مادرم تنها بود و گفت پدرم از خانه بیرون رفته است. دستانش خون‌آلود بود و چند لکه را پاک می‌کرد. وقتی درباره خون‌ها پرسیدم گفت که دستم را چاقو بریده است.

 

در این شرایط مأموران به نمونه‌برداری از آثار به جامانده از لکه‌های خون پرداختند و این نمونه‌ها برای بررسی به پزشکی قانونی ارسال شد. با گذشت 4ماه از این جنایت حالا نتایج آزمایش دی‌ان‌ای در پزشکی قانونی نشان می‌دهد لکه‌های خون کشف شده با نمونه خون مقتول مطابقت دارد و به‌احتمال زیاد او در خانه‌اش به قتل رسیده و در ادامه جسد به بیرون منتقل شده است. براساس این گزارش با وجود این گزارش که دست داشتن متهم در قتل شوهرش را تقویت می‌کند اما او همچنان منکر قتل است.

 

با این حال وی با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.