2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال هنگامه چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال هنگامه چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال هنگامه تولید چه سالی است؟ کدام بازیگران در آن بازی کرده است؟ زمان پخش آن کی است و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال هنگامه از ساخته های مجید جوانمرد است که برای پخش از برنامه خانواده شبکه یک ساخته شد و اکنون آی فیلم تصمیم گرفته آن را دوباره روانه آنتن کند.

 

خلاصه داستان سریال هنگامه

این سریال به صورت اپیزودیک ساخته شده و هر قسمت داستانی مجزا دارد اما همه داستان های ان حول محور طلاق است. قصه زندگى زوج هایى را روایت مى كند كه در آستانه جدایی هستند و یا طلاق گرفته اند.

عکسی از سریال هنگامه

تعداد قسمت های سریال هنگامه

داستان سریال هنگامه که تولید سال 1383 است و پیش از این آن را در برنامه خانواده شبکه یک دیده بودیم در 22 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال هنگامه

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

داستان سریال هنگامه هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش و می شود و تکرار آن نیز در نوبت در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال هنگامه

بازیگران سریال هنگامه

شهره سلطانی، هایده حائری، اردلان شجاع‌ کاوه،  بهزاد خداویسی، پویا امینی، اکبر قدمی، پرویز فلاحی‌پور،  حمید طاعتی،  رابعه اسکویی،  رزیتا غفاری،  سیامک اشعریون،  مرحوم سیامک اطلسی،‌ فرامرز صدیقی،  فرهاد جم،  فریبرز سمندرپور،  محمد شیری،  محمدعلی ورشوچی،  محمود پاک‌نیت،  لیلا بوشهری،  محمد اسدی، مهدی صبایی، اسماعیل سلطانیان،  فلور نظری، صالح میرزاآقایی، رامتین خداپناهی، میرمحمد تجدد، بیوک میرزایی و نگین صدق گویا در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.