2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سعید در سریال برف بی صدا می بارد شهید شده یا اسیر

سعید در سریال برف بی صدا می بارد شهید شده یا اسیر

در سریال برف بی صدا می بارد چه اتفاقی برای سعید افتاده است؟ آیا او به شهادت رسیده یا زنده است و اسیر شده؟

دوات آنلاین -داستان سریال برف بی صدا می بارد به گونه ای است که تک تک شخصیت ها و اتفاقاتی که برایشان رخ می دهد اهمیت زیادی دارد و هیچ نقش و حادثه ای بی دلیل نیست. یکی از شخصیت های مهم در این سریال سعید است که هنوز مشخص نیست زنده است و اسیر شده یا به شهادت رسیده است.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

ابهام در سرنوشت سعید در سریال برف بی صدا می بارد

همان طور که دیده اید سعید با بازی هادی دبیاجی عازم جبهه شده بود که در آخرین روزها اتفاقی برایش رخ داد و یکی از همرزمانش به شهادت رسید. از سویی از سرنوشت خودش نیز خبری نشد و فقط پلاک او پیدا شد که اکنون دست برادرش احمد است.

 

پیدا شدن پلاک نه به معنای شهادت سعید است و نه به معنای زنده بودن و اسیر شدن او. همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. کسی نیست که خبر قطعی بدهد. شاید احمد چندان امیدوار نباشد اما مادرش گوهر که نقش او را پانته آ سیروس بازی می کند اطمینان دارد فرزندش زنده است. او با استناد به فیلمی که  دیده می گوید یقین دارد پسرش اسیر شده است اما احمد معتقد است تصویر در فیلم واضح نیست و نمی توان هویت آن اسیر را تایید کرد.

 

گوهر بر احساسات مادرانه تاکید می کند و می گوید حسش اشتباه نمی کند و آن فرد سعید است. آیا واقعا او درست می گوید یا این تصورش صرفا تلاشی است برای این که به خود بقبولاند فرزندش زنده است و باید چشم به راه و منتظر او باشد؟ به نظر می رسد حق با گوهر باشد. نام سعید نیز مانند بسیاری دیگر از اسرا از سوی عراق اعلام نشده اما او هنوز زنده است و در طول این سریال که اتفاقا قسمت های زیادی دارد به احتمال بسیار زیاد شاهد خواهیم بود که او آزاد خواهد شد و به خانه باز می گردد.

 

سعید تا پیش از این تاثیر چندانی در پیشبرد داستان سریال برف بی صدا می بارد نداشته و بنابراین باید از این به بعد منتظر اتفاقات تاثیرگذار پیرامون این شخصیت باشیم.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

سرنوشت سهیلا در گرو وضعیت سعید

سرنوشت سهیلا با بازی مهسا طهماسبی به زندگی سعید گره خورده است. این دو قرار بود با هم ازدواج کنند بنابراین سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد باید منتظر پسرعمه اش بماند البته ممکن است تا پیش از روشن شدن سرنوشت او و بازگشتش خواستگارانی وارد زندگی اش شوند و او دودل و مردد شود اما در نهایت به نظر می رسد همه چیز تا بازگشت سعید به تعویق خواهد افتاد. به هر حال تکلیف همه این حدس و پیش بینی ها در قسمت های آینده این مجموعه مشخص خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.