2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
درگیری احمد و حبیب در سریال برف بی صدا می بارد به کجا می رسد

درگیری احمد و حبیب در سریال برف بی صدا می بارد به کجا می رسد

آیا در جریان دعوای حبیب و احمد در سریال بی صدا می بارد یکی کشته می شود؟ آیا سیمین متوجه اشتباهات بزرگ خودش می شود؟

دوات آنلاین -شاهد حلاج- فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد با کشمکش های احمد و حبیب ادامه دارد، دعواهایی که پایانی خوش نخواهد داشت و قطعا اتفاقات ناخوشایندی را رقم خواهد زد.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

درگیری فیزیکی احمد و حبیب

احمد و حبیب با هم گلاویز شدند و کار به کلانتری کشید. پیش از این نیز حبیب با خودزنی وانمود کرده بود احمد به او حمله کرده است اما آیا این آخرین برخورد آن دو خواهد بود؟ قطعا پاسخ منفی است و نه حبیب بیکار می نشیند ونه احمد برای رو کردن دست او ساکت می ماند. همین مسئله احتمال درگیری دوباره آنها را قوت می بخشد.

 

نکته مهم در این دعواها موضوع کنترل خشم است. اگر احمد نتواند بر عصبانیت های خودش غلبه کند و از کوره در برود ممکن است در دام خطرناکی بیفتد و حتی قتل رخ بدهد.

 

در سوی دیگر قبلا و در فصل اول سریال برف بی صدا می بارد شاهد بودیم که حبیب از چاقوکشی و قتل هیچ ابایی ندارد و دستش به خون آلوده است.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

سیمین؛ بازنده اصلی برف بی صدا می بارد

سیمین در سریال برف بی صدا می بارد یک بار شکست عشقی خورده و حالا اعتماد صد در صد خودش را متوجه کیانی کرده است اما  دست حبیب کیانی در نهایت رو خواهد شد و این وسط این سیمین است که بار دیگر دچار شکستی بزرگ می شود و زندگی اش تحت تاثیر قرار می گرد.

 

هر چقدر دعوای حبیب و احمد بیشتر ادامه پیدا کند، سیمین از ارتفاع بالاتری سقوط خواهد کرد. او در ورطه خطرناکی گیر افتاده که فعلا خودش بی خبر است. پس باید منتظر ماند و دید در ادامه برف بی صدا می بارد چه وقایعی رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.