2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

مهسا طهماسبی با سریال برف بی صدا می بارد و ایفای نقش سهیلا بار دیگر به تلویزیون بازگشته است. زندگینامه او در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -مهسا طهماسبی بازیگر جوانی است که در سریال برف بی صدا می بارد نقش سهیلا را بازی می کند. او را قبلا هم در تلویزیون دیده بودیم. با بیوگرافی این بانوی هنرمند آشنا شوید.

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

خانواده هنرمند مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد روز 9 آبان سال 1372 است. عمه او مائده طهماسبی بازیگر مطرحی است که حتما می شناسید و می دانید فرهاد آئیش هم شوهرعمه او است. داشتن خانواده ای هنرمند سبب شد مهسا نیز در دانشگاه در رشته تئاتر درس بخواند البته گرایشش نمایش عروسکی بود.

 

او سپس بازیگری در تئاتر را شروع کرد و بعد از مدتی کسب تجربه در سال 1394 در فیلمی به کارگردانی سیامک شایقی با عنوان ماه در جنگل بازی کرد. آزیتا حاجیان و لادن مستوفی هم بازی های مهسا در این فیلم بودند و داستان آن درباره آقامحرم، جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های زیرآب مازندران است که توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را ...

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

فیلم ها و سریال های مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در سال 1396 برای اولین بار بازی در سریال تلویزیونی را تجربه کرد. او در سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم به ایفای نقش پرداخت و جالب این که با شوهر عمه اش در این سریال هم بازی بود.

 

سریال طنز دیوار به دیوار به فصل دوم رسید و مهسا در این فصل نیز حضور یافت. سپس در سال 97 با بازی در سریال کامیون بار دیگر سریالی طنز را به کارنامه هنری اش افزود.

 

بازی در دو فیلم مطرح قانون مورفی و دوئت از کارهای سینمایی این هنرمند است که تجربه های خوبی بای او محسوب می شود.

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

بازی در نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

در سریال برف بی‌صدا می‌بارد با ماجراهای یک خانواده پنج نفره مواجه هستیم که نقش پدر و مادر را فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی ایفا می‌کنند و سه دختر هم دارند که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی ایفاگر نقش دختران خانواده هستند.

 

مهسا طهماسبی در این سریال نقش سهیلا دختر کوچک خانواده را بازی می‌کند و به نظر می‌رسد این سریال بتواند برای این بازیگر جوان اتفاق خوبی باشد و او بتواند در این سریال توانایی اش را محک بزند. گرچه همین همبازی شدن با عمه و شوهر عمه اش می‌تواند به باورپذیری نقشش برای مخاطب کمک بسیاری کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.