2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال اگه بابام زنده بود چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال اگه بابام زنده بود چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال اگه بابام زنده بود بار دیگر از شبکه آی فیلم تکرار می شود. این سریال در چند قسمت ساخته شده و تولید چه سالی است؟ جزییات را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال اگه بابام زنده بود از ساخته های همایون اسعدیان است که فضایی مفرح دارد. یکی از ویژگی های این مجموعه بازی سیامک انصاری در نقشی متفاوت است. این مجموعه را می توانید از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال اگه بابام زنده بود

داستان سریال اگه بابام زنده بود درباره جوانی به نام تیمور است.او ۲ سال پیش به دلیل دزدی کوچک به زندان افتاده و حالا آزاد شده است. تیمور قبل از زندانی شدن، با دختری ازدواج کرده است. تیمور پس از آزادی با مادرش رو به رو می‌شود که با فردی به نام مبارکی ازدواج کرده است. مبارکی فقط به فکر جمع کردن است و اصلا خرج کردن بلد نیست. او البته هیچ وقت جنس بد نمی‌خرد، اما همه چیز را یا مجانی به دست می‌آورد و یا گدایی می‌کند. حتی بنزین را! تیمور و دوستانش در بخشی از داستان، یک نمایشگاه فروش محصولات چوبی را اجاره می‌کنند تا از این طریق، پوششی برای کار‌های خلاف خود ایجاد کنند.آنها که از بی‌پولی و بی‌کاری رنج می‌برند، نقشه سرقتی را طرح‌ریزی می‌کنند اما . . .

عکسی از سریال اگه بابام زنده بود

تعداد قسمت های سریال اگه بابام زنده بود

این سریال به تهیه کنندگی محمد رضایی تولید سال 1383 است که در 21 قسمت به عنوان سریال رمضانی برای شبکه یک ساخته شد.

عکسی از سریال اگه بابام زنده بود

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال اگه بابام زنده بود هر روز در ساعت های 12 شب، 8 صبح و 4 بعدازظهر از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود.

 

بازیگران سریال اگه بابام زنده بود

در این سریال سیامک انصاری، مهرانه مهین ترابی، اشکان خطیبی، پرویز فلاحی پور و نادر سلیمانی و... بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.