2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعداد قسمت های سریال سایه روشن + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

تعداد قسمت های سریال سایه روشن + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال سایه روشن تولید چه سالی است؟ در چند قسمت ساخته شده است؟ چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال سایه روشن یا اینجا تهران است از جمله مجموعه های اجتماعی خوش ساخت است که احتمالا آن را قبلا از شبکه 5 تماشا کرده اید. این مجموعه اکنون در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

عکسی از سریال سایه روشن

خلاصه داستان سریال سایه روشن

داستان سریال سایه روشن که البته با نام اینجا تهران است نیز شناخته می شود، درباره سه زن به نام‌های نازنین، آتوسا و افسانه است که در یک مجتمع مسکونی با یکدیگر همسایه هستند. شوهر نازنین یک سال پیش در یک تصادف فوت شده است و این زن 37 ساله اکنون همراه دو پسرش به نام های پویا و علیرضا زندگی می‌کند.

 

نازنین به همه خودش را به عنوان بازاریاب یک شرکت معرفی می کند اما واقعیت اسن نیست. او حاضر است برای حفظ زندگی اش دست به هر کاری بزند و همین هم سبب می شود شروع به فروش مواد مخدر کند و در نهایت نیز رازش فاش می شود.

 

زن دوم به نام آتوسا هم مشکلاتی دارد شوهر او به نام سعید مشغول ساختن یک ساختمان چند طبقه است و با این تصور که در آینده می تواند با  پرداخت جریمه پایان کار دریافت کند در ساخت و ساز تخلفاتی مرتکب می شود و همین هم دردسرهایی را برایش ایجاد می کند.

 

سومین زن یعنی افسانه نماینده شهرداری است. او  بر سر تخلفات ساختمانی شوهر آتوسا با او دچار چالش می شود.

عکسی از سریال سایه روشن

سریال سایه روشن چند قسمت است

سریال سایه روشن به‌کارگردانی آرش معیریان تولید سال 1390 است و اولین بار از شبکه 5 پخش شد. این مجموعه در 37 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

اگر قصد دارید این مجموعه را از شبکه آی فیلم دنبال کنید بدانید پخش اصلی آن هر روز 6 عصر است و البته دو نوبت تکرار نیز برای آن در نظر گرفته شده که در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد است.

عکسی از سریال سایه روشن

بازیگران سریال سایه روشن

فتحعلی اویسی، رویا نونهالی، نسرین مقانلو، مهران رجبی، محمد صادقی، ژاله علو، مجتبی رجبی معمار، مهدی سلوکی، ساعد هدایتی، رهام تدریسی، لیلا بلوکات، مهرنوش الفتی و … در سریال سایه روشن به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.