2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال زمین انسان ها چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال زمین انسان ها چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال زمین انسان ها تولید چه سالی است؟ در چند قسمت ساخته شده است؟ شبکه آی فیلم چه ساعتی آن را پخش می کند؟

دوات آنلاین -سریال زمین انسان ها به کارگردانی ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی بیتا منصوری از جمله مجموعه های پربیننده ای است که تاکنون از شبکه های مختلف پخش و تکرار شده و اکنون آی فیلم آن را در جدول برنامه های خود قرار داده است.

عکسی از سریال زمین انسان ها

خلاصه داستان سریال زمین انسان ها

داستان این سریال در یک بیمارستان می گذرد. در  زمین انسان ‌ها چند پزشک جوان در حال گذراندن دوره خود هستند تا تخصص خود را در رشته مغز و اعصاب بگیرند. بیماران زیادی به این بیمارستان مراجعه می کنند و با خود قصه های متفاوتی را همراه می آورند و داستان زندگی و گرفتاری های این بیماران در کنار زندگی پزشکان جوان بازگو می شود.هر کدام از این شخصیت ها پیشینه و زندگی گذشته ای دارند که در طول مجموعه به آن پرداخته می شود.

عکسی از سریال زمین انسان ها

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال زمین انسان ها هر روز ساعت 54 بعد از شهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و دو نوبت تکرار در ساعت های یک بامداد و 9 صبح برای آن در نظر گرفته شده است.

 

تعداد قسمت های سریال زمین انسان ها

این مجموعه که تولید سال 1388 است در 26 قسمت ساخته شه و هر قسمت بین 45 تا 50 دقیقه است.

عکسی از سریال زمین انسان ها

بازیگران سریال زمین انسان ها

علی نصیریان، سروش صحت، عسل بدیعی، مائده طهماسبی، بهمن زرین‌پور، داریوش اسدزاده، افسانه ناصری، رضا آحادی، امیرمحمد زند و…بازیگران سریال زمین اسنان ها هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.