2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال گل مرداب چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال گل مرداب چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال گل مرداب که به آسیب های اجتماعی می پردازد روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. جزییات بیشتر را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال گل مرداب مجموعه ای جذاب است که به موضوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد می پردازد. شبکه آی فیلم این سریال را بار دیگر پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال گل مرداب

در سریال گل مرداب با جوانانی مواجه هستیم که هر یک مشکلاتی دارد. این مشکلات و آسیب ها شامل اختلافات خانوادگی، درک نکردن والدین، پول زیاد و دوست نابا می شود. این جوانان در چنین شرایطی به دام مواد مخدر می افتند. بعضی از آنها می توانند خودشان را از این شرایط نجات بدهند و برخی دیگر برای رهایی از این وضعیت به کمک دوستان و اعضای خانواده خود نیاز دارند.

عکسی از سریال گل مرداب

تعداد قسمت های سریال گل مرداب

این سریال به کارگردانی پرویز امیرافشاری تولید سال های 1381 و 82 است که برای شبکه 5 ساخته شد. این مجموعه 13 قسمت دارد و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

عکسی از سریال گل مرداب

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

مجموعه گل مرداب هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال گل مرداب

بازیگران سریال گل مرداب

پویا امینی، رضا ایرانمنش، سیامک اشعریون، سودابه میرکریم، شبنم قلی‌زاده، آتوسا گودرزی علی منصوری و ... از جمله بازیگران سریال گل مرداب هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.