2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی سیامک ادیب بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی سیامک ادیب بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

سیامک ادیب را قبل از این که در سریال برف بی صدا می بارد در نقش امروز ببینیم در فیلم ها و سریال های زیادی دیده ایم. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -سیامک ادیب بازیگر باسابقه و توانایی است که در سریال برف بی صدا می بارد نقش امروز را بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

 

شروع بازیگری سیامک ادیب

سیامک ادیب متولد 8 اردیبهشت 1353 است. او در کرمانشاه به دنیا آمده است. بازیگری مقابل دوربین را با فیلم پا برهنه در بهشت ساخته بهرام توکلی شروع کرد. در این فیلم که تولید سال 1384 است یحیی، جوانی است که محل نامتعارفی را برای ادامه خدمتش انتخاب می کند. قرنطینه بیماران علاج ناپذیری که علاوه بر مشکلات جسمی درمان ناپذیر، درگیری های روحی و روانی خردکننده ای را نیز تحمل می کنند...

 

ادیب در ادامه در فیلم تجریش ناتمام ساخته پوریا آذربایجانی بازی کرد. در این فیلم امیر و سرور دو دانشجوی سابق دانشکده سینما تئاتر هستند که بعد از 20 سال شب عید سال 90 با هم دیدار می‌کنند.

سیامک ادیب بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

فیلم های سینمایی سیامک ادیب

ادیب تاکنون در فیلم های زیادی بازی کرده و بای ایفای نقش در فیلم مالاریا جایزه بره است. اسامی فیلم های این بازیگر به شرح زیر است:

درساژ (۱۳۹۶)

لامینور(1398)

زهر مار(1397)

صحنه زنی (1399)

بمب یک عاشقانه(۱۳۹۷)

روزهای نارنجی

محمد رسول‌الله (۱۳۹۴)

مالاریا (۱۳۹۴)

پرسه در شهر لاجوردی (۱۳۹۴)

بوفالو (۱۳۹۳)

خاکستر و برف (۱۳۹۱)

هفت ماهگی (۱۳۹۵)

تجریش ناتمام (۱۳۹۱)

انگشتر (1391)

قصه‌ها (۱۳۹٢)

دنیای بهتر (1390)

چیزهایی هست که نمی دانی (1389)

چند روز بیشتر (1392)

چیزهایی هست که نمی‌دانی(۱۳۸۹)

حیران (۱۳۸۷)

پابرهنه در بهشت (۱۳۸۴)

اروند (1390)

سیامک ادیب بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

سریال هایی با بازی سیامک ادیب

این بازیگر را در تلویزیون هم زیاد دیده این و او تاکنون در سریال های متعدد نقش های مختلفی را عهده دار بوده است. سریال های نوار زرد، سرزمین مادری، دنیای بهتر، نفس گرم، زیر پای مادران، داوران، حوالی پاییز و ایلدا مجموعه هایی هستند که در کارنامه هنری سیامک ادیب ثبت شده اند.

 

بازی در نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

ادیب در سریال برف بی صدا می بار نقشی متفاوت و خاص را بازی کرده و حتی اسم شخصیت داستانی نیز خاص است. او نقش امروز را برعهده دارد که سرایدار عطا و خانواده اش است. امروز همراه همسرش در خانه سرایداری زندگی می کنند. این زوج صاحب فرزند نمی شوند ودنبال راه درمان برای بچه دار شدن هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
اقبال 1400/11/17
اعصاب خردکن.روندکند.تکرار در تکرار ندیدنش از دیدنش بهتره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.