2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زندگینامه پوریا شکیبایی بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

زندگینامه پوریا شکیبایی بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

پوریا فرزند مرحوم خسرو شکیبایی است که در سریا برف بی صدا می بارد نقش حبیب را بازی کره است. با بیوگرافی و فیلم ها و سریال های دیگر او آشنا شوید.

دوات آنلاین -پوریا شکیبایی چهره ای شناخته شده است؛ هم به واسطه بازیگری و هنر خودش و هم به سبب نام بزرگ پدرش. استاد مرحوم خسرو شکیبایی که بی شک یکی از محبوب ترین بازیگران ایران بوده است. پوریا در سریال برف بی صدا می بارد نقش حبیب را بازی کرده به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

 

زندگی خانوادگی پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی، فرزند مرحوم خسرو شکیبایی و پروین کوشیار( همسر دوم استاد) است و روز ۱۹ مرداد سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. پوریا یک خواهر ناتنی به نام پوپک دارد. مادر پوپک تانیا جوهری همسر اول خسرو شکیبایی است.

پوریا شکیبایی بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

شروع کار هنری پوریا شکیبایی

خبرگزاری صبا نوشت: پوریا کار خود را در دنیای هنر، با صداپیشگی در فیلم «باز باران» با موضوع کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهداى سلول های بنیادی آغاز کرد. پوریا شکیبایی در این باره می‌گوید: باز بارانی ها به سراغ من آمدند و برایم حالی خوب به سوغات آوردند و حضور معنوی در کنار افرادی که به انسانیت فکر می کنند برایم آرامش بخش است.

 

وی از علاقمندی‌اش به بازیگری اینچنین می‌گوید: پوریا شکیبایی پس از فوت پدر در حدود ۹ سال به خارج از کشور سفر کرد و در سیدنی تربیت بدنی خواند و مربی ورزشی شد. وی در اینباره می‌گوید؛ دوری از ایران پس از مدتی، اذیتم کرد و به همین دلیل برگشتم. وی می‌گوید؛ همیشه دوست داشتم از سینما فاصله بگیرم چون اصلا دلم نمی خواست زیر سایه پدر باشم یا به اصطلاح تنها بدلیل نام ایشان دستی به سرم کشیده شود. همیشه دوست داشتم مستقل باشم و یکی از دلایل مهاجرتم به خارج از ایران نیز، همین موضوع بود. شاید بتوان اینطور گفت که؛ در واقع از ایران رفتم که بدانم خودم چه در چنته دارم و آیا می توانم بار زندگی ام را به تنهایی بر دوش بکشم یا نه؟ به استرالیا رفتم به جدیت می گویم خوشبختانه آبرویم جلوی خودم نرفت ودیدم که می‌توانم به تنهایی گلیمم را از آب بیرون بکشم. حدود هشت سال در سیدنی زندگی کردم و کارم چیز دیگری بود. اما احساس خوبی نداشتم و نا آرام بودم که این موضوع سبب شد تا شروع به نوشتن، فیلم دیدن و سینما رفتن و … کنم، البته این کارها مدت کوتاهی آرامم می کرد اما در واقع حکم مسکن را داشتند و نمی توانستند راضی ام کنند. بسیاری از بازیگران سینما وتئاتر تلاش زیادی کرده اند تا به جایی برسند که من بدون هیچ تلاشی در آن قرار داشتم و می‌توانستم از نام پدر استفاده کنم، اما نه من و نه هیچ کدام از عزیزانی که از خانواده های هنرمند به جمع خانواده سینما اضافه شده اند زیر قضیه داشتن حمایتگر نخواهیم رفت.

پوریا شکیبایی بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

فیلم ها و سریال های پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی را احتمالا به عنوان مجری در تلویزیون دیده اید. او دستی هم در بازیگری دارد و تاکنون در  سه فیلم کوتاه به نام های مکث، دژاوو و تتو بازی کرده است.

 

این هنرمند همچنین در فیلم سینمایی با عنوان سینما خر که شاهد احمدلو آن را در سال 1396 ساخت به ایفای نقش پرداخت اما تا قبل از سریال برف بی صدا می بارد در هیچ مجموعه ای بازی نکرده بود.

پوریا شکیبایی بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

بازی در نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

پوریا شکیبایی در سریال بلند برف بی صدا می بارد نقش حبیب را برعهده دارد که شخصیتی مهم و تاثیر گذار است. پوریا درباره این نقش و سریال نوشته: نمی‌دانم چگونه و به چه شکل حالم را توصیف کنم، فقط می‌دانم خوشنودی و ترس هر دو به یک اندازه در من طغیان می‌کنند و من با آغوشی باز از هر دو استقبال می‌کنم. برف بی صدا می بارد از کارزاری گذشته و تا به اینجا رسیده است انشاالله که چشم نواز باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.