2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال مزد ترس چند قمست است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مزد ترس چند قمست است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پلیسی- جنایی مزد ترس بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش می شود. جزییات کامل درباره این مجموعه جذاب را بخوانید.

دوات آنلاین -سریال مزد ترس با این که سال ها از زمان تولید آن می گذرد هنوز هم یکی از جذاب ترین سریال های پلیسی – جنایی است که از تماشای آن لذت خواهید برد. این مجموعه بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

 

خلاصه داستان سریال مزد ترس

سروان «ناصر محمدی» با همسرش مریم و دخترشان زندگی می‌کند. او طی مأموریتی، مسئول پیگیری قتل یک نوازنده ارکستر سمفونیک می‌شود که جسد سوخته‌اش را در محل تخلیه زباله پیدا کرده‌اند. کارآگاه در طول بررسی‌های خود، به محل ارکستر سمفونیک هم سر می‌زند و در آنجا با برادر مقتول آشنا می‌شود. مقتول و برادرش دوقلوهای همسان هستند که از نظر ظاهر هیچ فرقی با هم ندارند و از سویی هر دو نوازنده های ماهری هستند.

 

یک شب، کارآگاه محمدی هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی، مصاحبه‌ای با یک محکوم به اعدام را می‌بیند و نکاتی نظرش را جلب می‌کند. او با تهیه‌کننده آن برنامه تلویزیونی تماس می‌گیرد و سرانجام به سرنخ‌های جدیدی می‌رسد.

عکسی از سریال مزد ترس

تعداد قسمت های سریال مزد ترس

سریال مزد ترس تولید سال به کارگردانی حمید تمجیدی، تولید سال 1371 است و اولین بار از شبکه 2 پخش شد. این مجموعه در 20 قسمت ساخته شده و البته فصل دوم هم دارد که فصل دوم آن با عنوان بازی با مرگ ساخته و پخش شد.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شما می توانید این سریال را هر روز ساعت 4 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم تماشا کنید و تکرار آن نیز در ساعت های 12 شب و 8 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال مزد ترس

بازیگران سریال مزد ترس

در این مجموعه جمعی از بازیگران مطرح حضور دارند. ، عبدالرضا اکبری، اسماعیل محرابی، رضا بنفشه‌خواه، علی دهکردی، حمیده خیرآبادی، محبوبه بیات، رقیه چهره‌آزاد، فریبرز عرب‌نیا، فریبا متخصص، اصغر محبی، احمد فخر ، لاریسا تمجیدی، زهرا شعبانی، نریمان شاداب، پرویز رفیعی، نیره رضوی، اکرم میرمحمدی، اصغر قزلباش، شهرزاد عبدحق، اکبر قدمی، زهره امیری، عسل رضایی، نادر پریسا، شهربانو یزدانی، اکبر معتمدی، کمال عظیمی و مینا نوروزی بازیگران سریال مزد ترس هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.