2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی حسین باشه ‌آهنگر، بازیگر نقش حامد در سریال بعد از آزادی

بیوگرافی حسین باشه ‌آهنگر، بازیگر نقش حامد در سریال بعد از آزادی

حسین باشه ‌آهنگر قبل از بازی در سریال بعد از آزادی در سینما و تئاتر تجارب گرانبهایی کسب کرده بود. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -حسین باشه ‌آهنگر در سریال بعد از آزادی نقش حامد را برعهده دارد. او فرزند محمدعلی باشه آهنگر کارگردان همین مجموعه است. بیوگرافی این بازیگر در ادامه آمده است.

 

حسین باشه ‌آهنگر؛ خارج از بازیگری

حسین باشه ‌آهنگر روز 14 خرداد سال 1369 در تهران به دنیا آمده است. او که از ابتدا به هنر علاقه داشت در این زمینه تلاش های زیادی کرد. بی شک پدر او که از کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون است در شکل گیری این علاقه و همچنین کسب مهارت و دانش تاثیر زیادی روی حسین داشت.

 

این هنرمند که در تئاتر تجارب خوبی کسب کرده در سینما غیر از بازیگری رشته های دیگر را هم آزموده است. مجری طرح، مدیر تولید، طراح لباس و دستیار کارگردان عناوینی است که در کارنامه هنری او دیده می شود.

حسین باشه ‌آهنگر، بازیگر نقش حامد در سریال بعد از آزادی

فیلم ها و سریال های حسین باشه آهنگر

فیلم سینمایی سرو زیر آب یکی از مطرح ترین کارهای حسین باشه آهنگر است که کارگردانی آن را پدرش برعهده داشته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد...

 

فیلم مزار شریف نیز از دیگر کارهای خوب حسین باشه آهنگر است که عبدالحسین برزیده کارگردانی آن را برعهده داشته است. مزار شریف، داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال حمله نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

 

فیلم دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی یکی دیگر از کارهای باشه آهنگر است. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.

 

او همچنین در فیلم پری سا به کارگردانی محمدرضا رحمانی نیز به ایفای نقش پرداخته است. در این فیلم پری سا دختر جوان و زیبایی که به خاطر ظاهر جذابش به عنوان مدل برای معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما فرد ناشناسی ناغافل بر روی صورتش اسید پاشیده و متأسفانه پری سا زیبایی اش را از دست می دهد . پلیس به چندین نفر مظنون شده و شروع به تحقیقات می کند...

حسین باشه ‌آهنگر، بازیگر نقش حامد در سریال بعد از آزادی

بازی در نقش حامد در سریال پس از آزادی

حسین باشه‌ آهنگر دستیاری اول کارگردان و کار انتخاب بازیگر سریال بعد از آزادی را به‌عهده داشته است. او همچنین نقش حامد را بازی می کند. حامد برادر عارف با بازی مرتضی اسماعیل کاشی است.

 

حسین باشه آهنگر درباره نقشی که در این مجموعه ایفا می‌کند به جام‌جم گفت: من نقش حامد را بازی می‌کنم که پلیس است، اما خانواده نابسامانی دارد. درباره انتخاب بازیگران باید عرض کنم با جلساتی که با کارگردان و تهیه‌کننده داشتم به این نتیجه رسیدیم بهتر است با بازیگران تئاتر کار کنیم که هم چهره‌های جدیدی برای مخاطب تلویزیون هستند و هم بازی خاص تری دارند. به همین دلیل از بین گزینه‌های بسیاری که داشتیم این دوستان انتخاب شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.