2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی سام ملایم وند بازیگر نقش رسول در سریال مروارید سرخ

بیوگرافی سام ملایم وند بازیگر نقش رسول در سریال مروارید سرخ

با سام ملایم وند که در سریال مروارید سرخ نقش رسول را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -نقش رسول در سریال مروارید سرخ یکی از تجربه های تصویری سام ملایم وند به عنوان بازیگر است. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

پوستر سریال دریایی ها با بازی سام ملایم وند

سریال های سام ملایم وند

سام ملایم وند در دهه 80 برای مخاطابن سریال های تلویزیونی به چهره ای آشنا تبدیل شد. او ابتدا در سال 1381 در سریال دریایی ها به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت. این مجموعه بسیار پربیننده بود و به موفقیت های زیادی رسید.

 

ملایم وند در این مجموعه با بازیگرانی مانند پژمان بازغی، مرحوم مهدی فتحی، پروانه معصومی و ... همکار بود. او سپس در سال 1383 در سریالی دیگر بازی کرد.

 

البته بازیگری تنها دغدغه سام ملایم وند نیست و او در پشت صحنه نیز حضور فعال دارد. از جمله کارهای او می توان به سریال لژیونر اشاره کرد که این هنرمند جزو گروه کارگردانی بود.

 

نقش رسول در سریال مروارید سرخ

سریال مروارید سرخ به کارگردانی مسعود رسام مجموعه ای موفق بود که کبودوند در آن یکی از نقش های مهم را برعهده داشت. او در این مجموعه نقش رسول همسر رویا را بازی می کرد. نقش رویا در این سریال برعهده مرحوم پوپک گلداره بود.

 

نظر ملایم وند درباره پوپک گلداره

سام ملایم وند درباره پوپک گلدره گفته بود:" گاهی گفتن سخت است چه رسد به اینکه بخواهی از رفتن بگوئی. از رفتن کسی که به نظر می رسید متعلق به اینجا نبود. از بالا بود و بالا رفت. او را از زمانی که «گلی» سیندرلا بود می شناختمش، به «دریا» بودن در دنیای شیرین و «رویا» شدن در «مروارید سرخ». حال.. کابوس رفتن رویا را باور نمی کنیم هر چند که دلخوش رسیدنش به جایی که به آن تعلق داشت، باشیم. چقدر سخت است تحمل این درد برای پدر و مادر و خواهرش که شاهد قطره قطره آب شدن او در این چند ماه اخیر بودند و چقدر پوپک آنها را دوست می داشت و اینک تنهایشان گذاشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.