2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال ساختمان 85 از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال ساختمان 85 از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

سریال ساختمان 85 در چند قسمت ساخته شده، تولید چه سالی است، داستان آن چیست و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -ساخته های مهدی فخیم زاده همگی تماشایی و قابل توجه هستند. سریال ساختمان 85 نیز یکی از آنها است که شبکه آی فیلم پخش آن را در برنامه های خود قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال ساختمان 85

خلاصه داستان این سریال از این قرار است که با برخورد ماشین یکی از اهالی ساختمان ۸۵ با دیوار پارکینگ، بقایای مربوط به یک جنازه لابه‌لای دیوار یافت می‌شود. مساله اینجاست که جسد در ساختمانی پیدا می‌شود که بخش عمده‌ای از ساکنان آن خلافکار هستند. طبیعی است که وجود این همه خلافکار برای پلیس علامت سوال و سرنخ‌های زیادی را پدید می‌آورد که خیلی از آنها ممکن است به کشف جرایم تازه این افراد منجر شود.

 

آنچه دراین میان حائز اهمیت است علاوه بر فیلمنامه و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، نوع چیدمان مجموع کاراکترهای این مجموعه تلویزیونی در ساختمانی پر رمز و راز است؛ ساختمانی که هریک از اهالی آن ماجرایی جنجال برانگیز و دنیایی پر از سوءظن دارند. این ساختمان که به شماره ۸۵ نامگذاری شده است، ۱۲ طبقه دارد. در هریک از این طبقات تعداد زیادی از افراد که هریک بخشی از داستان را پیش می‌برند، ساکن هستند.

عکسی از سریال ساختمان 85

سریال ساختمان 85 چند قسمت است

سریال ساختمان 85 به تهیه کنندگی رضا انصاریان در سال 1389 برای شبکه دو ساخته شد. این مجموعه 27 قسمت دارد که همه قسمت های آن پر از هیجان و تعلیق است.

عکسی از سریال ساختمان 85

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید این مجموعه را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید بد نیست بدانید ساختمان 85 روزانه سه مرتبه در ساعت های 8 شب، 4 بامداد و 12 ظهر پخش وتکرار می شود.

عکسی از سریال ساختمان 85

بازیگران سریال ساختمان 85

محسن افشانی، بهرام ابراهیمی، لیلا برخورداری، محمود پاک‌نیت(در نقش بازپرس) ، احسان پروال، صابر تاتاری، اردشیر تفتی، عمار تفتی، کیوان تقی‌زاده، روح ا... حقگو، زندیش حمیدی، امیررضا دلاوری، سامره رضایی، سروین رفیعیان، نفیسه روشن، علی زرینی،انوشیروان فاطمی، فرهاد شریفی، لیدا عباسی، منوچهر قدیری، حمیدرضا قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، آشا محرابی، مهدی میامی، رویا نونهالی و ساعد هدایتی در سریال ساختمان 85 به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.