2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال لبه تاریکی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال لبه تاریکی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

همه آنچه درباره سریال ایرانی لبه تاریکی باید بدانید، از خلاصه داستان و بازیگران تا تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال لبه تاریکی مجموعه ای اجتماعی است که شاید قبلا آن را دیده باشید اما تماشای مجدد آن خالی از لطف نیست و می توانید تکرار این سریال ایرانی را از طریق شبکه آی فیلم مشاهده کنید.

عکسی از سریال لبه تاریکی

خلاصه داستان سریال لبه تاریکی

داستان سریال لبه تاریکی درباره مردی به نام ناصر است که به مواد مخدر اعتیاد دارد و به همین دلیل نیز از محل کارش اخراج می شود. او بعد از بیکار شدن سراغ دوستان قدیمی اش که افرادی ناباب هستند می رود. آنها زیر نظر فردی به نام نادر قاچاق مواد مخدر انجام می دهند. به ناصر مامورات داده می شود مواد مخدر را بین جوانان و نوجوانان توزیع کند اما او از انجام چنین کاری خودداری می کند.

 

از طرفی نادر به زهرا ، دختر ناصر علاقه پیدا کرده ولی از آن جا که او همسری بیمار دارد و خودش هم در کار قاچاق مواد مخدر است به درخواست های او وقعی نمی گذارد ، نادر اما می کوشد به طریقی دیگر به خواسته اش برسد و به این دلیل ناصر را تحت فشار قرار می دهد تا به تقاضای او جواب مثبت دهد، اما روند حوادث، اتفاقات پیش بینی نشده بسیاری را به وجود می آورد.

عکسی از سریال لبه تاریکی

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال ایرانی لبه تاریکی هر روز ساعت 4 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما برای تماشای تکرار آن باید برای ساعت های 12 شب و 8 صبح روز بعد وقت خود را خالی کنید.

عکسی از سریال لبه تاریکی

تعداد قسمت های سریال لبه تاریکی

سریال لبه تاریکی به کارگردانی سعید سلطانی تولید سال 1384 است که برای پخش از شبکه دو ساخته شد. این مجموعه در 19 قسمت ساخته و پخش شده است.

عکسی از سریال لبه تاریکی

بازیگران سریال لبه تاریکی

دانیال حکیمی، پژمان بازغی، یکتا ناصر، محمدعلی کشاورز، رویا تیموریان، رضا خندان، امیر آتشانی، فرهاد بشارتی، آرام جعفری، آزیتا لاچینی، مینا جعفرزاده، شقایق ناظری، علیرضا جعفری، حسین توشه، شهنام شهابی، اصغر معینی، رضا افشار، ناصر گیتی جاه، سعیده عرب، عباس زهری، عباس جنانی، عبدالله آتشانی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.