2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش نگار در سریال موج اول

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش نگار در سریال موج اول

با زندگینامه نیلوفر رجایی فر که در سریال موج اول نقش نگار را برعهده دارد آشنا شوید.

دوات آنلاین -نگار در سریال موج اول یکی از اعضای کادر درمان است که برای مبارزه با کرونا زحمات زیادی می کشد. این نقش را نیلوفر رجایی فر بازی کرده که بیوگرافی او در ادامه آمده است.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش نگار در سریال موج اول

نیلوفر رجایی فر قبل از بازیگری

نیلوفر رجایی فر متولد روز11 بهمن سال 1371 است و در تهران به دنیا آمده اما تحصیلات دانشگاهی اش را در خارج از کشور پی گرفته، آن هم نه در رشته بازیگری بلکه او در رشته فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن درس خوانده و دارای مدرک کارشناسی است.

 

تحصیل در انگلیس سبب شد رجایی فر به زبان انگلیسی کاملا مسلط شود. علاوه بر این او که همیشه به هنر علاقه داشت در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و دوره هایی را گذراند.

 

معروف شدن با نقش الیزابت در سریال پایتخت

نقش الیزابت در فصل پنجم سریال پایتخت اولین تجربه جدی نیلوفر رجایی فر در بازیگری مقابل دوربین است. حتما یادتان هست که الیزابت دختری داعشی بود که از این گروه تروریستی بریده بود و به نقی معمولی و اعضای خانواده اش کمک های زیادی کرد تا بتوانند جان خودشان را نجات بدهند. همین نقش باعث شد رجایی فر بسیار معروف شود.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش نگار در سریال موج اول

فیلم ها و سریال های نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر بعد از تجربه موفق سریال پایتخت در سریال ممنوعه بازی کرد. او در هر دو فصل این مجموعه که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد حضور داشت و نقش دختری به نام الهام را بازی می کرد.

 

سریال هشتگ خاله سوسکه کار بعدی رجایی فر است که در سال 1397 باز هم برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد. در این مجموعه شهر افسانه ها توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می شود، این در حالی است که شب هزار و یکم شهرزاد قصه گو به صبح رسیده و قرار است به دستور حاکم بزرگ جشن عروسی خاله سوسکه و آقا موشه برگزار شود اما....

 

سریال خوشنام که تولید سال 1400 است کار دیگر نیلوفر رجایی فر محسوب می شود. او در این سریال به کارگردانی علیرضا نجف زاده با بازیگران مطرحی مانند حمید لولایی و شهره لرستانی هم بازی شده است.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش نگار در سریال موج اول

بازی در نقش نگار در سریال موج اول

همان طور که می دانید سریال موج اول به موضوع شیوع کرونا می پردازد. نگار در این مجموعه یکی از اعضای کادر درمان است که بررای مبارزه با این بیماری و درمان بیماران تلاش می کند. شوهر او نیز پزشک است و این زوج در ابتدا اختلافاتی با هم دارند که به تصمیم شوهر نگار برای مهاجرت مربوط می شود.

 

نیلوفر رجایی فر با بازی در نقش نگار نشان داده هنرمندی توانا است که از عهده نقش های مختلف بر می آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.