2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال روزهای بد به در از آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال روزهای بد به در از آی فیلم + تعداد قسمت ها

سریال روزهای بد به در یکی از کمدی های خوب سعید آقاخانی است که شبکه آی فیلم دوباره آن را پخش می کند.

دوات آنلاین -سریال روزهای بد به در به کارگردانی سعید آقاخانی اولین بار در نوروز سال 1393 از شبکه 3 پخش شد و اکنون شبکه آی فیلم تکرار آن را روانه آنتن کرده است.

عکسی از سریال روزهای بد به در

خلاصه داستان سریال روزهای بد به در

داستان زندگی سرایداری به نام اردشیر را روایت می کند که پس از 30 سال فعالیت در آستانه بازنشستگی قرار دارد و تصمیم به جا به جایی می گیرد. پرویز، فرزند او در آستانه ازدواج است و قرار بوده مراسم عروسی او را در مدرسه بگیرند. در حالی که چند روز بیشتر تا عید نمانده است، پرویز و خانواده‌اش تلاش می‌کنند تا همه چیز را برای روز عروسی مهیا کنند؛ اما در این میان با مشکلات فراوانی روبرو شده و...

عکسی از سریال روزهای بد به در

تعداد قسمت های سریال روزهای بد به در

سریال روزهای بد به در تاکنون چندین بار از شبکه های مختلف پخش شده است. این سریال در 13 قسمت ساخته شده و هر قسمت حدود 40 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت 9 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود. اگر خواستید تکرار روزهای بد به در را مشاهده کنید می توانید برای ساعت های 5 بامداد و یک ظهر برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال روزهای بد به در

بازیگران سریال روزهای بد به در

در این سریال هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، لاچین دربندی، مهران رجبی، بیژن بنفشه‌خواه، مهرناز بیات، سیده شیما سلیمی، غلامرضا نیکخواه، کریم قربانی، بهشاد شریفیان، امیررضا میرآقا، حامد اخباری و محمدرضا شیرخانلو بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.