2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طرز تهیه دسر سیب ژله ای

طرز تهیه دسر سیب ژله ای

دسر سیب ژله ای با بستنی خیلی جذاب هیجا انگیز است. با روش درست کردن آن آشنا شوید.

دوات آنلاین -سیب از آن دست میوه‌هایی است که در تمامی دسرها یا کیک‌ها قابل‌استفاده است و عطر و طعم بی‌نظیری به دسر شما خواهد بخشید. این دسر که دستور بسیار ساده‌ای دارد، به راحتی قابل‌پخت بوده و در کمترین زمان ممکن آماده می‌شود. اگر دوست دارید اعضای خانواده به‌ویژه کودکان را غافلگیر کنید، این دسر خوشمزه و متفاوت را با دستوری که در ادامه به نقل از همشهری آمده است، تهیه کنید.

 

مواد لازم برای دسر سیب ژله ای

سیب: به تعداد دلخواه

پودر ژله: یک الی ۲بسته

بستنی: به دلخواه

آب جوش: ۳ لیوان

دسر سیب ژله ای را چطور در خانه درست کنیم

دستور تهیه دسر سیب ژله ای

در ابتدا برای آماده‌سازی ژله، لیوان آب جوش را با یک بسته پودر ژله مخلوط کرده و در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید. در همین حین سیب‌ها را شسته و آنها را به‌طور کامل پوست بکنید.

 

بیشتر بخوانید: چطور ژله را قالب بزنیم که نشکند

 

برای قشنگی کار، بهتر است شکل گرد سیب را حفظ کنید. سپس به آرامی آنها را داخل مایع ژله بیندازید و دقت کنید که به خوبی در آب غوطه‌ور شوند تا رنگ ژله را به‌خود بگیرند.

 

در حدود ۴۵ دقیقه سیب‌ها را درون ژله حرارت دهید. دقت داشته باشید که حرارت زیر قابلمه را به هیچ عنوان زیاد نکنید زیرا حرارت زیاد موجب له شدن و به‌اصطلاح وا‌رفتن سیب‌ها می‌شود.

 

پس از اتمام این زمان، آنها را از داخل ظرف ژله‌ای خارج کرده و داخل ظرف دیگری قرار دهید. سپس باقیمانده ژله را که غلیظ است در ظرفی ریخته و در یخچال قرار دهید تا مانند روال ژله خودش را بگیرد.

 

در انتها پس از اینکه ژله به‌صورت کامل سفت شد به همراه سیب‌های رنگ گرفته آن را سرو کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار این دسر ژله‌ای از مزه خوب بستنی نیز استفاده کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.