2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک مرد میلیاردر

تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک مرد میلیاردر

این مرد بعد از این که به کمپ ترک اعتیاد منتقل شد به طرز مرموزی جانش را از دست داد.

دوات آنلاین -مردی که با خواهرانش برسر ارثیه ۵۰‌میلیارد‌تومانی اختلاف داشت به دستور یکی از آن‌ها به کمپ ترک اعتیاد منتقل شد و جانش را از دست داد. همسر مرد فوت شده از خواهران شوهرش به اتهام قتل شکایت کرد.

 

به نوشته روزنامه جوان، چند روز قبل زن میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از دو خواهر شوهرش به اتهام قتل شوهرش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: شوهرم پژمان معتاد بود و خیلی شب‌ها هم در زیر‌زمین مغازه پدری‌اش که به او ارث رسیده‌بود، می‌خوابید و کمتر به خانه می‌آمد، اما من و فرزندانم به او سر می‌زدیم و جویای احوالش بودیم تا اینکه دو روز قبل متوجه شدیم به طور ناگهانی ناپدید شده‌است. او آن روز مغازه‌اش را باز نکرد و در زیر‌زمین مغازه هم نبود و از همه مهمتر تلفن همراهش را هم جواب نمی‌داد که نگران شدیم و برای پیدا کردن او به جستجو پرداختیم و در نهایت هم روز سوم از بیمارستانی با ما تماس گرفتند و اعلام کردند شوهرم در بیمارستان فوت کرده‌است. وقتی بیمارستان رفتیم مسئولان بیمارستان گفتند که ساعتی قبل مستخدمان کمپ ترک اعتیادی پیکر نیمه‌جان شوهرم را که به شدت حالش بد بوده برای درمان به بیمارستان منتقل کرده و تیم پزشکی هم تلاش زیادی برای نجات جانش انجام داده‌اند، اما فایده‌ای نداشته و روی تخت بیمارستان فوت کرده‌است.

 

قاتلان اجاره‌ای

زن میانسال در ادامه گفت: شوهرم سه خواهر دارد که دو نفر از آن‌ها در تهران زندگی می‌کنند و یکی از آن‌ها هم همراه شوهرش در یکی از کشور‌های اروپایی زندگی می‌کند. مدتی قبل پدرشان فوت کرد و برای آن‌ها یک مغازه بزرگ به ارزش ۵۰‌میلیارد تومان به ارث گذاشت. خواهران پژمان پس از اینکه مراسم عزادارای پدرشان را برگزار کردند اصرار داشتند اموال پدرشان را تقسیم کنند، اما شوهرم مخالف بود و می‌گفت نباید در تقسیم ارث عجله کرد. او می‌گفت که دلالان در کمین هستند که مغازه را به قیمت پایین از آن‌ها بخرند و سر آن‌ها کلاه بگذارند و بهتر است صبر کنند، چون هر روز قیمت املاک بالاتر می‌رود. خواهران پژمان قانع نمی‌شدند و به‌هرحال اصرار به تقسیم ارث داشتند که همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها شده‌بود و الان هم فکر می‌کنم که آن‌ها افرادی را اجیر کردند و شوهرم را به بهانه ترک اعتیاد ربودند و به قتل رساندند تا ارثیه پدری‌شان را تصاحب کنند و از آن‌ها به اتهام قتل شوهرم شکایت دارم.

 

مستخدمان مرگ

با شکایت زن میانسال مأموران پلیس به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

 

مأموران پلیس در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کردند که مشاهده کردند شب حادثه سه مرد ناشناس مرد فوت شده را به زور از مغازه‌اش بیرون آورده و سوار خودروی سواری کرده و از محل دور شده‌اند.

 

در گام بعدی مأموران پلیس شماره پلاک خودروی مورد نظر را بررسی کردند که متوجه شدند خودرو متعلق به کارکنان کمپ ترک اعتیادی است که به عنوان مستخدم در آنجا مشغول به کار هستند.

 

از سوی دیگر بررسی‌های مأموران نشان داد سه‌کارمند کمپ ترک اعتیاد همان سه مردی هستند که دو روز بعد پیکر نیمه‌جان مرد فوت شده را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

 

دستور خواهر

بنابراین سه کارمند کمپ برای تحقیق به اداره پلیس احضار شدند. یکی از آن‌ها درباره حادثه گفت: چند روز قبل از حادثه زن جوانی با کمپ تماس گرفت و درخواست کرد برادر معتادش را برای ترک به کمپ ترک اعتیاد منتقل کنیم. او گفت که برادرش معتاد متجاهر است و باعث شده آبروی آن‌ها برود. او مدعی بود که زن و فرزند مرد معتاد هم از دست او خسته شده‌اند و می‌خواهند که مرد معتاد دوباره به جامعه برگردد و زندگی سالمی را آغاز کند. به‌هرحال آن زن هزینه کمپ را پرداخت کرد و آدرس محل زندگی مرد معتاد را به ما داد و ما هم آن شب او را به کمپ منتقل کردیم و تحت درمان قرار دادیم، اما پس از گذشت دو روز ناگهان حال مرد معتاد بد شد که بلافاصله به بیمارستان بردیم، اما فوت کرد.

 

اظهارات ضد و نقیض خواهران

مأموران پلیس پس از تحقیق از کارکنان کمپ دو خواهر پژمان را برای تحقیق به اداره پلیس احضار کردند.

 

یکی از خواهران در ادعایی گفت: برادرم معتاد بود و در زیر زمین مغازه ارثی پدری‌ام زندگی می‌کرد. وقتی پدرم فوت کرد ما سه خواهر درخواست کردیم که ارثیه پدرمان طبق قانون تقسیم شود، اما برادرم همیشه مخالفت می‌کرد و ما هم به احترامش حرفی نمی‌زدیم. او معتاد بود من هم خبری ندارم که چطور به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده و در آنجا جانش را از دست داده است.

 

یکی دیگر از خواهران پژمان گفت: وقتی پدرمان فوت کرد همه ما اصرار به تقسیم ارث داشتیم، اما برادرم می‌گفت که کمی صبر کنیم، چون قیمت املاک بالا می‌رود. او به اصرار‌های ما توجهی نمی‌کرد و از طرفی هم معتاد بود که فهمیدم خواهرم از کارکنان کمپ ترک اعتیادی درخواست کرده او را برای ترک اعتیادش به کمپ ببرند. خواهرم گفت پژمان در کمپ هم ترک می‌کند و هم به زندگی عادی بر می‌گردد و از طرفی هم وقتی اعتیادش را ترک کرد با تقسیم ارثیه پدرمان مخالفت نمی‌کند. به‌هرحال آن شب خواهرم مستخدمان کمپ را فرستاد و آن‌ها هم پژمان را برای ترک اعتیادش به کمپ منتقل کردند که بعد از دو روز فهمیدیم پژمان فوت کرده‌است.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، بازپرس جنایی به مأموران دستور داد تحقیقات خود را درباره مرگ مشکوک مرد میانسال تا روشن شدن زوایای پنهان آن ادامه دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.