2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال پنجمین خورشید چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پنجمین خورشید چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

جزییات کامل درباره سریال پنجمین خورشید را در این مطلب بخوانید. این مجموعه نیمه تخیلی از شبکه آی فیلم پخش مجدد می شود.

دوات آنلاین -سریال پنجمین خورشید در حالی روی آنتن شبکه آی فیلم می رود که در پخش اول خود از شبکه سه بسیار پربیننده شده بود و می توان گفت یکی از بهترین مجموعه های رمضانی بود.

عکسی از سریال پنجمین خورشید

خلاصه داستان سریال پنجمین خورشید

داستان سریال پنجمین خورشید در سال 1364 آغاز می شود. محسن که شاگرد مکانیک است باخبر می‌شود خواهر بزرگترش به خاطر مشکلات مالی و وضع بد زندگی شان، راضی شده با صاحب‌کار او که پیرمردی متمول است، ازدواج کند. همین امر موجب عصبانیت محسن  شده تا جایی که به همراه دوستش همایون، تصمیم به دزدی می‌گیرند. در این اثنا، در اثر برخورد یکی از موشک‌های صدام با زمین  او و همایون گردنبندی را می‌یابند که به واسطه آن می‌توانند به اندازه ۲۴ سال در زمان جلوتر رفته و آینده خود و خانواده‌هایشان را ببینند .

 

محسن همراه عتیقه ۲۴ سال در زمان سفر می‌کند و در سال ۱۳۸۸ در تهران امروز خود را می‌یابد. محسن که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجه می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود و اتفاقات دیگری برای او می‌افتد که مجبور به بازگشت به سال ۶۴ می‌شود و …

عکسی از سریال پنجمین خورشید

تعداد قسمت های سریال پنجمین خورشید

سریال پنجمین خورشید   تولید سال 1388  به تهیه کنندگی داود هاشمی و کارگردانی علیرضا افخمی است. این سریال در 26 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال پنجمین خورشید

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پنجمین خورشیدهر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعات یک بامداد و 9 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال پنجمین خورشید

بازیگران سریال پنجمین خورشید

در این سریال بازیگرانی همچون زنده یاد انوشیروان ارجمند، شبنم قلی‌خانی، حمید گودرزی، مهوش صبرکن، پندار اکبری، مهدی سلوکی، نیلوفر هوشند، کامیار محبیشهرام قائدی و مریم کاویانی به ایفای نقش پرداختند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.