2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
100 ضربه شلاق؛ مجازات آزار دختر بی پناه

100 ضربه شلاق؛ مجازات آزار دختر بی پناه

این پسر یک روز مرا به خانه ویلایی پدرش دعوت کرد. در آنجا به سمتم حمله کرد. هرچه التماس کردم بی فایده بود. او مرا قربانی وسوسه شیطانی اش کرد.

دوات آنلاین -پسر جوان که متهم است با فریب دختر جوان او را در خانه پدری اش مورد آزار و اذیت قرار داده، به شلاق محکوم شد.

 

طرح شکایت

به گزارش جام جم، شهریور سال گذشته دختر  ۱۹ ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از پسر ۲۵ ساله ای به نام آرشام به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

 

او در شکایت خود گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با آرشام آشنا شدم و چند بار به خانه شان رفتم. به او علاقه مند شدم و قصد ازدواج داشتم اما پس از مدتی او تغییر رفتار داد و از کارت بانکی من پول برداشت می کرد. به دلیل اعتیاد شدید پدر و مادرم به او پناه آورده بودم تا تکیه گاه من باشد اما او از من سوء استفاده می کرد. به همین دلیل به آرشام گفتم دیگر علاقه ای به ادامه این رابطه ندارم. یک روز مرا به خانه ویلایی پدرش در لویزان دعوت کرد. به آنجا رفتم تا برای آخرین بار حرف بزنیم اما به سمتم حمله کرد. هرچه التماس کردم بی فایده بود. او مرا قربانی وسوسه شیطانی اش کرد و حالا از او شکایت دارم.

 

انکار تعرض

پس از این شکایت، پسر جوان دستگیر شد که در تحقیقات گفت: من مهسارا صیغه کرده و به خاطر اعتیاد پدر و مادرش، از او حمایت می کردم. نمی دانم الان چرا این شکایت را مطرح کرده است.

 

پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. ابتدای جلسه، مهسا برای پسر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: از آرشام به اتهام آزار شیطانی، جرح عمدی و تهدید و فریب شکایت دارم. او از اعتماد من سوء استفاده کرد و مرا در خانه پدریش مورد آزار و اذیت قرار داد. آرشام ادعا می کند مرا صیغه کرده بود، در حالی که من دختر مجرد بودم و این امکان وجود ندارد. اگر مرا صیغه کرده بود، صیغه نامه اش را ارائه کند.

 

آرشام وقتی در جایگاه قرار گرفت، در دفاع از خود گفت: من اتهام آزار شیطانی این دختر را قبول ندارم. او را صیغه کرده و نمی دانم برگه آن را کجا گذاشته ام. شاید هم دست مهساست که منکر صیغه شده است.

 

 قضات از این پسر خواستند دفترخانه ای را که در آنجا صیغه کرده معرفی کند که نتوانست.

 

پس از رسیدگی به پرونده، قضات وارد شور شده و آرشام را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به 100 ضربه شلاق محکوم کردند. این رای در شعبه ۱۹دیوان عالی کشور تایید شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.