2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل مرموز مهندس ایرانی در ترکیه

قتل مرموز مهندس ایرانی در ترکیه

این جوان ایرانی در یکی از خیابان های شهر استانبول هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

دوات آنلاین -جوان ایرانی که برای کار به ترکیه رفته بود، در یکی از خیابان‌های استانبول هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

 

به نوشته روزنامه همشهری، مدتی قبل جوانی ایرانی در یکی از خیابان‌های استانبول ترکیه هدف گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد. با حضور پلیس در محل حادثه، شاهدان گفتند که پسر ایرانی در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان به او شلیک شده و پس از این اتفاق او خون‌آلود نقش زمین شده است.

 

پس از مرگ جوان ایرانی، پرونده‌‌ای در اداره پلیس استانبول تشکیل شد و پس از انجام تشریفات قانونی جسد پسر جوان برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به ایران انتقال یافت.

 

شکایت در تهران

پدر و مادر پسر جوان پس از خاکسپاری او راهی دادسرای جنایی تهران شدند و خواستار دستگیری قاتل پسرشان شدند. آنها به قاضی ساسان غلامی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفتند: پسرمان مهندس بود و مدتی قبل تصمیم گرفت برای ادامه کار به کشور ترکیه سفر کند. او در شهر استانبول ساکن شده بود تا اینکه روز حادثه یکی از دوستان پسرم به ما زنگ زد و گفت او در خیابان گلوله خورده و در بیمارستان بستری شده است. وقتی این موضوع را شنیدیم راهی ترکیه شدیم اما پزشکان نتوانستند پسرمان را نجات دهند و او جانش را از دست داد.

 

والدین مقتول گفتند: پس از آن راهی تهران شدیم و جسد پسرمان را به خاک سپردیم. همزمان یکی از آشنایانمان در ترکیه برای پیگیری پرونده قتل به دادگاه رفت و معلوم شد که پلیس چند مظنون را بازداشت کرده اما با انجام تحقیقات مشخص شده که آنها نقشی در ماجرا نداشته‌ و همگی آزاد شده‌اند. خانواده مقتول گفتند: از وقتی پسرمان را از دست داده‌ایم یک شب آرامش نداریم. ما در این مدت دست از پرس و جو و تحقیق برنداشتیم تا اینکه شنیدیم پسرمان با فردی اختلاف داشته است. این فرد آشنا چند وقتی می‌شد که با پسرمان دچار اختلافاتی شده بود. حدس می‌زنیم که او نقشه قتل را طراحی کرده است. ما از این فرد شکایت داریم و درخواستمان این است که دستگیر شود تا معلوم شود که پسرمان چرا به قتل رسیده است.

 

با این شکایت، بازپرس دادسرای جنایی تهران از اینترپل خواسته تا مستندات و گزارش پرونده قتل جوان ایرانی در استانبول برای رسیدگی به تهران فرستاده شود. از سوی دیگر با توجه به شکایت اولیای دم علیه فرد آشنا، دستور احضار و تحقیق از این فرد نیز صادر شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.