2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بازیگران جدید در فصل چهارم سریال از سرنوشت

بازیگران جدید در فصل چهارم سریال از سرنوشت

ماجراهای هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت با حضور چند بازیگر جدید دنبال می شود.

دوات آنلاین -فصل چهارم سریال از سرنوشت همچنان در حال تولید است. این در حالی است که چند بازیگر جدید نیز به این مجموعه اضافه شده اند. رضا داودنژاد، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا و شاهو رستمی بازیگران جدید این مجموعه هستند.

نگین صدق گویا در فصل چهارم از سرنوشت

فصل چهارم از سرنوشت با نگین صدق گویا

نگین صدق گویا که با بازی در نقش کتایون در سریال به کجا چنین شتابان شهرت زیادی به دست آورد متولد 8 اسفند سال 1349 است. اولین سریالی که او در آن به ایفای نقش پرداخت شن های کف رودخانه نام دارد که یوسف سید مهدوی آن را در سال 76 در 26 قسمت برای شبکه سه کارگردانی کرد.

 

صدق گویا از سال 94 تا قبل از فصل چهارم از سرنوشت در هیچ سریالی بازی نکرده بود. آخرین مجموعه تلویزیونی او به نام ساعت صفر سریالی 5 قسمتی است که سعید سلطانی آن را برای شبکه 5 ساخت. صدق گویا همچنین از سال 87 در سینما نیز جلوی دوربین نرفته بود.

ساناز سعیدی در فصل چهارم از سرنوشت

ساناز سعیدی در سریال از سرنوشت

ساناز سعیدی نیز اولین بار در سال 1396 با نقش ناهید در سریال نفس شناخته شد. بازی در فصل اول سریال بچه مهندس از دیگر کارهای پربیننده او است. سعیدی حالا در فصل چهارم مجموعه از سرنوشت نقشی کلیدی را برعهده دارد.

سولماز غنی در فصل چهارم از سرنوشت

سولماز غنی، بازیگر از سرنوشت 4

سولماز غنی از دیگر بازیگران جدید فصل چهارم سریال از سرنوشت است. او که متولد سال 1356 است بازیگری در تلویزیون را از سال 79 با سریال ی از حمید لبخنده با عنوان با من بمان آغاز کرد. سریال ملکه گدایان که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد آخرین کار این هنرمند است که او در آن نقش یک وکیل به نام فریبا را بازی می کرد.

رضا داوودنژاد در فصل چهارم از سرنوشت

رضا داود نژاد و شاهو رستمی در نقش های تازه

رضا داودنژاد نیز نیازی به معرفی ندارد و کارهای درخشان زیادی از او هم در سینما و هم در تلویزیون دیده ایم.

شاهو رستمی در فصل چهارم از سرنوشت

شاهو رستمی نیز بعد از کسب تجربه های زیاد در تئاتر در فیلم سینمایی زالاوا بازی کرد و سپس به ایفای نقش در سریال نوروز رنگی پرداخت و اکنون در فصل چهارم سریال از سرنوشت حضور دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/09/03
سریال ازسرنوشت خیلیییی بازیگرجذب کرده فقط اینا نیستن به امیدتکرار موفقیت فصلهای قبلییییی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.