2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آشنایی با ساناز سعیدی بازیگر نقش ناهید در سریال نفس

آشنایی با ساناز سعیدی بازیگر نقش ناهید در سریال نفس

ساناز سعیدی با نقش ناهید در سریال نفس شناخته شد. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -ساناز سعیدی بازیگر جوانی است که نقش ناهید در سریال نفس نخستین تجربه حرفه ای و جدی او بود و موفق شد به خوبی از عهده این نقش بربیاید. در ادامه بیوگرافی این بانوی هنرمند را بخوانید.

ساناز سعیدی بازیگر نقش ناهید در سریال نفس

شروع بازیگری ساناز سعیدی

ساناز سعیدی روز 24 فروردین سال 1368 در تهرانبه دنیا آمد. او در دانشگاه در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده اما به دلیل علاقه اش به هنر در موسسه امین تارخ دوره بازیگری دیده است.

 

سعیدی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس برای اولین بار در سریال پریا جلوی دوربین رفت البته در آن مجموعه نقش کوتاهی داشت.

ساناز سعیدی بازیگر نقش ناهید در سریال نفس

بازی در نقش ناهید در سریال نفس

حضور در سریال نفس و بازی در نقش اول آن یعنی ناهید امینی اولین تجربه جدی سنازا سعیدی است. او درباره این نقش گفته بود: من پیش از «نفس» با چهار نمایش، روی صحنه رفته بودم. همچنین سکانس های کوتاهی را در فیلمهای کوتاه و سینمایی بازی کرده بودم و در قسمت اول سریال پریا نقش نازی را مقابل عمار تفتی را ایفا کردم که نامه مبنی بر مبتلا بودن او به ایدز را به خانه اش می اندازد. همزمان با بازی در کارهای مختلف، دوره بازیگری را نیز در آموزشگاه بازیگری آقای تارخ سپری و نقشهای مختلفی کار کرده بودم. اما ناهید سریال نفس اولین نقش قدرتمند و تاثیرگذاری بود که مرا به چالش کشید.

 

او درباره نحوه انتخاب برای این نقش توضیح داده بود: زمانی که سریال برای جذب بازیگر فراخوان داده بود، در اواخر سال ۹۳ من کاراکتر اصلی نمایش «گمشده در یانکرز» از نیل سایمون یعنی نقش عمه ای ۴۰ ساله را که کودک صفت بود بازی می کردم. داورانی که نمایش را دیده بودند، اسم مرا در فهرست برگزیدگان داوری جشن بازیگر با عنوان «جوانان خوش آتیه می آیند» ثبت کرده بودند. وقتی برای تست رفتم، فهمیدم تا آن موقع افراد زیادی برای نقش ناهید آمده بودند. به شکر خدا من به المان های ذهنی آقای سامان درباره این نقش نزدیکتر بودم و اینگونه شد که ایشان هم لطف کردند و این فرصت را در اختیارم گذاشتند.

ساناز سعیدی بازیگر نقش ناهید در سریال نفس

فیلم ها و سریال های دیگر ساناز سعیدی

سعیدی غیر از آثاری که در بالا نام برده شد در یک فیلم و 4 سریال دیگر بازی کرده است. فیلم او بازیچه نام دارد و محصول سال 1397 است. در این فیلم به کارگردانی محمدعلی سجادی، فردی به نام مهرداد با سودابه، خواهر دوست و همکارش سیامک، ازدواج می‌کند و او را به خانه‌ قدیمی‌شان می‌برد تا در کنار مادرش سر کنند که با حوادثی روبه‌رو می‌شود. نقش مقابل سعیدی را در این فیلم آرمان درویش برعهده دارد.

 

سریال های سارق روح، بوی باران و زیر خاکی و همچنین فصل اول مجموعه بچه مهندس از آثار دیگری است که در کارنامه این بازگیر خوش آتیه دیده می شود.

ساناز سعیدی بازیگر نقش ناهید در سریال نفس

فعالیت های اجتماعی سعیدی

سعیدی علاوه بر بازیگری فعالیت های اجتماعی نیز دارد. او سفیر صلح است و همچنین به عنوان حامی بیماران پروانه ای شناخته می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.