2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
داستان فصل 4 سریال از سرنوشت چیست

داستان فصل 4 سریال از سرنوشت چیست

هاشم و سهراب در فصل چهارم باز هم با مشکلاتی مواجه می شوند و ...

دوات آنلاین -خیلی ها بی صبرانه منتظر هستند تا فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته و پخش شود و آنها به تماشای ادامه زندگی سهراب و هاشم بنشینند. این مجموعه ابتدا در سه فصل طراحی شده بود اما استقبال زیاد از آن باعث شد ادامه پیدا کند.

 

بازیگران جدید در سریال از سرنوشت

علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال از سرنوشت در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: دو بازیگر جوان و جدید به ما اضافه شدند که در آینده معرفی شان می کنیم. اما از میان بازیگرهای چهره می توان به سولماز غنی و نگین صدق گویا اشاره کرد، همچنین چند بازیگر در حال انتخاب شدن هستند.

عکسی از سریال از سرنوشت

با هاشم و سهراب تا فصل 6

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که این سریال قابلیت ادامه دادن تا چند فصل را دارد؟ گفت: برنامه ریزی هایی انجام شده است و بنا داریم از سرنوشت را تا فصل ۶ ادامه دهیم.

 

قصه فصل چهار از سرنوشت

وی درباره قصه فصل چهار از سرنوشت نیز بیان داشت: در این فصل ما ادامه زندگی هاشم و سهراب را می بینیم و آزاد شدن هاشم از زندان و مشکلات جدیدی که در زندگی و کار با آنها روبرو می شود و موانعی که در جهت تولید برای این دو شخصیت اصلی پیش می آید.

 

تحویلیان با اشاره به بیان اینکه سازمان ها و ارگان های مختلف برای سریال سازی هزینه هایی از گره تولید دریافت می کنند، افزود: سفر به قزوین سفری است که یکی از قهرمان های ما به این شهر دارد و فرصتی می شود تا سری به این شهر بزنیم. اگر میراث فرهنگی قزوین با ما همکاری کنند می توانیم به خوبی این مکان های تاریخی را نشان دهیم اما متاسفانه این روزها طوری شده که همه ارگان ها برای ما چرتکه می اندازند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ن 1401/10/30
۳فصل اول فوق العاده جذاب وغیرقابل پیش بینی بودولی فصل۴ افت داشت ازلحاظ داستان توفصل۳تموم میشد خیلیییییی بهتر میشد ماندگارتر میشد توذهن مخاطب
ناشناس 1401/08/05
خیلی خیلی عالیه و امیدوارم ادامه داشته باشه وهاشم به نغمه برسه
ستایش 1401/05/17
خداکنه ادامه این سریال رو بسازن تا هر فصلی که بسازن حتی تا فصل ۲۰ من بازم میبینم اینقدر که این سریال جذاب (همینطور که بازیگران این سریال دارا حیایی و کیسان دیباج جذاب هستن)
ناشناس 1401/03/31
من خیلی دوست داشتم شاهین با مینو بهم برسن
ناشناس 1401/03/30
فیلم خیلی قشنگی ولی کاش اخرش بد تمام نشـ،ـــــــه خیلیم طولانیش نکنید که برا بیننده خسته کننده باشه
هستی 1401/03/16
من عاشق این فیلم هستم مخصوصا با بازی آقای کیسان دیباج و آقای دارا حیایی دوست دارم که آخر این داستان به خوبی تموم بشه سهراب آزاد بشه و هاشم با نغمه ازدواج کنه
ناشناس 1401/03/14
عالی خدا کنه که سهراب از زندان آزاد بشه
ناشناس 1401/03/10
انشالله سهراب از زندان بیاد بیرون عالی میشه
ناشناس 1401/03/06
من که میگم شاهین نمرده مکر فرزان هست یکی دیگه رو جای شاهین گریم کردن
ناشناس 1401/03/04
امیدوارم سهراب از زندان ازاد بشه و نغمه و هاشم با هم ازدواج کنند من که خیلی سریال و دوست دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.