2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال دختری به نام آهو چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دختری به نام آهو چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دختری به نام آهو تولید چه سالی است و در چند قسمت ساخته شده است؟ معرفی کامل این مجموعه را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال دختری به نام آهو مجموعه ای تماشایی است که برای شبکه 5 تولید شده بود. این سریال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی از شبکه آی فیلم مجددا پخش می شود.

عکسی از سریال دختری به نام آهو

خلاصه داستان سریال دختری به نام آهو

داستان سریال دختری به نام آهو درباره مردی به نام آقا مرتضی حشمت است. آقا مرتضی که خیلی دوست دارد نوه‌ای دختر داشته باشد به تکاپو می‌افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را که به تازگی از سربازی آمده است، مهیا کند اما آماده کردن چنین مقدماتی آنقدرها هم که او فکر می‌کند کار ساده‌ای نیست. علاقه او به داشتن نوه دختری باعث بروز ماجراهای بسیاری در خانواده چهار پسرش می‌شود. با وجود اتفاقاتی که می‌افتد آقا مرتضی همچنان در تلاش است که پسر آخرش را با هر تمهیدی پای سفره عقد بنشاند. چیزی که دیگران به آن واکنش نشان می‌دهند. 

عکسی از سریال دختری به نام آهو

تعداد قسمت های سریال دختری به نام آهو

سریال دختری به نام آهو تولید سال 1391 است که اولین بار از شبکه 5 پخش شد. این مجموعه در 14 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دختری به نام آهو هر روز ساعت 5 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد خواد بود.

عکسی از سریال دختری به نام آهو

بازیگران سریال دختری به نام آهو

بهزاد فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شهرام عبدلی، مهدی امینی‌خواه، پندار اکبری، شهره لرستانی، فلور نظری، آزاده ریاضی، مریم سلطانی، یلدا قشقایی و آزیتا ترکاشوند در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.