2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مرگ یک مادر به خاطر جا گذاشتن گاز استریل در شکم موقع عمل سزارین

مرگ یک مادر به خاطر جا گذاشتن گاز استریل در شکم موقع عمل سزارین

شوهر متوفی: الان من مانده‌ام با دو دختر و نمی‌دانم جواب دخترانم را چه بدهم. از تیم پزشکی سه‌ سال قبل به اتهام قتل همسرم شکایت دارم.

دوات آنلاین -مادر جوان که سه سال قبل پزشکان یکی از بیمارستان‌های تهران گاز استریل را هنگام سزارین در شمکش جاگذاشته بودند سرانجام دچار عارضه شد و جان باخت.

 

به نوشته روزنامه جوان، ظهر روز دو شنبه هفدهم آبان مأموران پلیس به قاضی حبیب الله صادقی بازپرس ویژه قتل دادسرا امور جنایی تهران مرگ مشکوک زن جوانی را خبر دادند. مأموران اعلام کردند زن ۲۵ ساله‌ای به نام فاطمه چند روز قبل در بیمارستان عمل جراحی می‌کند و پس از بهبودی به خانه‌اش می‌رود، اما عصر روز شنبه حالش بد می‌شود و دوباره به همان بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد که این بار به کام مرگ می‌رود.

 

بدین ترتیب با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

 

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد زن جوان از مدت‌ها قبل دل درد شدید داشته که پس از عمل جراحی تیم پزشکی تکه‌ای گاز استریل از شکم وی خارج می‌کنند که مشخص می‌شود این گاز استریل از سه‌سال قبل هنگامی که این زن برای سزارین به بیمارستانی در جنوب تهران مراجعه می‌کند با سهل‌انگاری تیم پزشکی آن زمان در شکم وی جا می‌ماند که عفونت آن سرانجام جان او را می‌گیرد. بدین ترتیب جسد زن جوان برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران پلیس نیز همزمان با ارسال پرونده به دادسرای جرائم پزشکی به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

 

شکایت از تیم پزشکی

شوهر این زن درباره مرگ همسرش به خبرنگار ما گفت: من کارگرم و دو دختر پنج و سه ‌ساله دارم. ۱۳‌مهرماه‌سال‌۹۷ همسرم باردار بود که برای سزارین او را در بیمارستانی بستری کردیم. مدتی بعد از مرخص شدن او احساس درد دل داشت که پزشکان احتمال دادند به خاطر سزارین باشد.

 

این دل درد ادامه داشت و ما حتی سونوگرافی هم انجام دادیم، اما باز هم پزشکان درست تشخیص ندادند تا اینکه ۱۳ آبان امسال حال همسرم بد شد که پس از رادیو گرافی پزشکان اعلام کردند کیست دارد. ما او را در بیمارستان خصوصی بستری کردیم که تیم پزشکی از شکم همسرم تکه‌ای گاز استریل بیرون آوردند که سه‌سال قبل تیم پزشکی که سزارین کرده ‌بودند آن گاز استریل را در شکم همسرم جا گذاشته بودند. همسرم در عمل اول حالش خوب بود، اما دوباره بعد از چند روز حالش بدتر شد که در عمل دوم مشخص شد عفونت همه بدنش را گرفته ‌است و فوت کرد. الان من مانده‌ام با دو دختر و نمی‌دانم جواب دخترانم را چه بدهم. از تیم پزشکی سه‌ سال قبل به اتهام قتل همسرم شکایت دارم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.