2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مرگ کودک اروندکناری هنگام جراحی دست

مرگ کودک اروندکناری هنگام جراحی دست

این بچه به دلیل قطع شدن عصب انگشت کوچکش نیاز به عمل داشت که پس از انجام عمل در بیمارستان خصوصی مادر آبادان، هنگام به هوش آمدن خونریزی مغزی کرد و جان خود را از دست داد.

دوات آنلاین-کودک اروندکناری که تاندون دست وی قطع شده بود به دلیل نامعلومی در بیمارستان مادر آبادان، جان خود را از دست داد.

 

به گزارش ایرنا گفته می‌شود این بچه به دلیل قطع شدن عصب انگشت کوچکش نیاز به عمل داشت که پس از انجام عمل در بیمارستان خصوصی مادر آبادان، هنگام به هوش آمدن خونریزی مغزی کرد و جان خود را از دست داد.

 

دانشکده علوم پزشکی آبادان در پی فوت این کودک اروندکناری با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: معاونت درمان این دانشکده به محض اطلاع از موضوع تیم بازرسی ویژه رسیدگی به ماجرای فوت این کودک را تشکیل داد و هم اکنون در حال بررسی جزییات دقیق این پرونده پزشکی هستند.

 

شوهان شریعتی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز با تسلیت به خانواده‌ی کودک متوفی و ابراز تأسف از این حادثه تلخ بیان کرد:مسوولیت رسیدگی به این پرونده را خود بر عهده گرفته و در اسرع وقت تمام گزارشات را به مراجع مربوطه ارایه داده تا از طریق سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی با عاملان قصور در این حادثه در هر جایگاه و منصبی برخورد قانونی صورت پذیرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.